Washington DC

Egy ev az USA-ban

Friss topikok

  • Dórika anya,Ildi: Szia Adri! Csak nem szűnt meg ez a blog??? Május óta csak várjuk a történéseket..... (2009.10.20. 15:32) Eletjel
  • Pizsi: Tisztára mint egy film :) Veled mindig történik valami! Kicsit Cool-Túra érzésem volt :))) (2009.04.14. 20:00) Hetvege NC-ben
  • peterfiadrienn: @midtownhm: Nem mondod. Mit vartam? Talan,hogy kisebb aranyban talalhatoak meg. De egyebkent nin... (2009.04.08. 23:41) Pszichopatak?!
  • Pizsi: Szia világjáró! Azt nem gondoltam volna, hogy nem tudod elképzelni az életed NY-ban :) megnéztem a... (2009.02.19. 22:15) Valentin nap
  • Gabeman: Szia! fergeteges buli volt azt láttuk! íííííííííííörülök, hogy jól sikerült!!!! (2009.02.11. 03:01) Megunnepeltuk a 25. szulinapom:)

Linkblog

Holiday

2009.02.23. 22:59 - peterfiadrienn

Ezt is megjartuk.Kisse docogosen itt-ott,de hazaertunk Miamibol.

2009.02.18- Szerda:

12...-kor szallt fel a gepunk a baltimori repuloterrol.mara  kezdetekkor akadtak nehezsegek.paul bement dolgozni,kristina pakolt ossze es persze amit tudtam segitettem neki.Colettenek rengetek cucca volt.Az en oriasi borondommel utazott,amivel en 1 evre jottem ki ide,e melle meg vittuk a babakocsit,kocsiulest es a partra a kis jarokajat.szoval mint  a malhas szamarak cipekedtunk a repteren.Siekresen idoben kiertuk,bar ez is ketelyes volt,hogy paul hazaer-e a munkabol vagy nem.Mind1 ott voltunk.Felszallas elott megreggeliztunk a Wendy`s-ben - megjegyeznem fasza hamburgerjuk van- majd felszalltunk a gepre.Az ut 2,5 ora volt.Nem mondom,hogy Colette nem szenvedett de annyira nem volt veszelyes miutan Kristinat es engem is osszetaposott,karmolt.... 2,5 ora elteltevel megerkeztunka  napsuteses Miamiba.Isteni ido volt a fagyos Dc-hez kepest.Be a taxiba,beszerelni a kocsiulest Colettenak,mar ott mindneki leizadt majd a szalloda.Four points by Sheratonban szalltunk meg.Jo kis szalloda volt annak ellenere,hogy nem erkelyes szobat kaptunk,bar direkt kertek,ki is akartak cserelni,de addigra sajnos mar nem volt lehetoseg ra.Szoval elfoglaltuk a szallast.Aznap este nem mentunk sehova,mert mindenki faradt volt,vacsit rendeltunk - isteni volt a szoba serviz- majd mindenki alomba szenderult.

2009.02.19-Csutortok:

Eloszor is sajnos nem voltam gepkozelben igy minden Zsuzsanna ismerosomnek ezuton kivanok Boldog nevnapot (gondoltam ratok). Szoval minden reggel Colette volt az ebreszto.Mivel en aludtam vele,igy az ejszakai ebreszteseket is bevallaltam illetve minden reggel korabban keltem mint altalaban szoktam itthon.Minden reggel 6:30-kor kezdodott.Pelenka csere,seta,jatszas majd reggeli. Az etteremben svedasztalos reggeli volt: isteni utana irany a Beach.Rettentoen fujt a szel igy sajnos nem tudtuk elvezni az oceant es a napsutest se.Colette nem elvezte a kis jarokajat,amit Kristina nehezen San Fransiscobol rendelt.5 ora fele felemntunk a szobaba Colettet lefektettuk,majd mi is pihentunk.Mivel Kristina nem erezte jol magat,faradt is volt igy Paul mondta kimehetunk vacsizni ha gondolom es legalabb korulnezhetek.Igy el is mentunk egy tok edes helyre.nagyon finom kajat rendeltem,de ugy tunt napszurast kaptam es sajna nem tudtam enni,mert majdnem elhanytam magam,szoval hazavittuk a kajat.Ahol voltunk Miami Beach egyik forgalmas resze.itt nem bazarok vannak,hanem tele van ettermekkel illetve barok.Rengeteg ember volt.Mivel rosszul voltam igy hamar hazamentunk.

2009.02.20-Pentek:

Colette ebresztoje pontban 6:30-kor.majd Kristina elment vele setalni,hogy en meg aludjak.Amig aludtam ok elmentek reggelizni,majd utana csatlakoztam kristinahoz es elmentunk setalni a mellettunk levo hotelben.Egy igen szep,jomodu hotel.Rengeteg uzlettel,medencevel,etteremmel es klubbokkal.Szoval gondoltuk megnezzuk,de le is ragadtunk ott.Kertunk agyat,napernyot es lepihentunk.Paul a szobaban maradt kicsit dolgozni,Jol meg is szivta.Ugyanis kulsosok nem mehetnek be ebbe a szallodaba.Biztonsagi orok allnak mindne ajtonal.Mivel mi koran mentunk igy minket nem ellenoriztek.Szoval Paul nagy nehezen csak delutan 3 fele tudott csatlakozni hozzank.A hely hihetetlen:kulon DJ, a pincerek kinyaljak az ember feneket,korbe van mindnki ugralva.A medence futott medence,nehogy valaki megfazzon.Neve:Fountbloue.Barki arrafele jar meg kell nezni.:)Majd uggy volt Kristinaek kettesben elmennek vacsizni,de ez nem jott ossze,igy a szallodaban maradtunk

2009.02.21-Szombat.

En keltem ismet Colettel,de nem voltam faradt es gondoltam kicsit elmegyek vele setalni a parton.Kristina is felkelt es csatlakozott hozzank.Bementunk a varosba egy-ket dolgot vasarolni,majd egy kis kavezoban megreggeliztunk.Jol indult a nap.Ezt a napot a mi szallodankban toltottuk.nem volt annyira jo ido,vagyis nagyon csalokas volt,mert fujt kegyetlenul a szel es kozben eszre sem vettuk,hogy eget a nap.Nem kell mondjam a fejem vorosebb mint egy rake.5-6 korul ismetfelmentunk a szobaba.Este Kristina es Paul elemntek vacsizni en otthon maradtam az alvo babaval es a szoba serviz adta lehetosegekkel.Majdnem ehen haltam mar de az istenert sem akartak felvenni a telefont.Mindig foglaltat jelzett.kezdtem kisse duhoz lenni,de nem szurtak ki velem.Talatam a szobaban egy tajekoztato fuzetet,ahol kikerestem a kaja rendelest.Eloszor az operatort kellett felhivni aki vegre kapcsolta az ettermet.Annyira megnyugudtam,mikor megrendeltem a vacsit es tudatosult bennem,hogy nem fogok ehen halni.Igy teli gyomorral,kis cheescakkkel megkoronazva ez a nap is eltelt:)

2009.02.22-Vasarnap

Ismet a szomszed szallodaban toltottuk,de csak a fel napot.majd mentunk a Beachre es vegre tudtam az oceanban furodni.Ez volt az egyetlen nap mikor nem fujt a szel es a viz homerseklete is elfogadhato volt.Mar 3 fele felmentunk a szallasra mert estere foglalasunk volt az egyik etteremben a varosban.O te jo eg,az az etterem:Kifinomult,szep arakkal,de hihetetlen kreativ.Mindent olyan kreativitassal talaltak,hogy nem gyoztunk egyik asztaltol a masikra nezni,hogy mit is rendeljunk.A koktelrol ne is beszeljunk,nagyon finom volt es jol nezett ki a frozenchampain palcikaval es  a disziteskent a pohar szelere akasztott csoki formaju majomrol:)szep este volt,jol szorakoztunk

2009.02.23-Hetfo

Indulas haza.Sajnos ott kellett hagynunk a napos videket.Nagy kapkodas a pakolasban,kisebb osszetuzesek,de kiertunk a repterre,bar a gep nem akkor indult,amire Paul emlekezett,de hala az egnek kesobb nem pedig elobb.Az ut faraszto volt most,mert Colette nyugos volt,menni akart de nem tudott,szoval szenvedett midnenki.Raadasul mindannyiunkat vegigkarmolt persze pont az egett feluleten.Ne mondjam majdnem osszef****m magam.De hazaertunk

 

Kepek picassan

A bejegyzés trackback címe:

https://adriennpeterfi.blog.hu/api/trackback/id/tr28962043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása