Washington DC

Egy ev az USA-ban

Friss topikok

  • Dórika anya,Ildi: Szia Adri! Csak nem szűnt meg ez a blog??? Május óta csak várjuk a történéseket..... (2009.10.20. 15:32) Eletjel
  • Pizsi: Tisztára mint egy film :) Veled mindig történik valami! Kicsit Cool-Túra érzésem volt :))) (2009.04.14. 20:00) Hetvege NC-ben
  • peterfiadrienn: @midtownhm: Nem mondod. Mit vartam? Talan,hogy kisebb aranyban talalhatoak meg. De egyebkent nin... (2009.04.08. 23:41) Pszichopatak?!
  • Pizsi: Szia világjáró! Azt nem gondoltam volna, hogy nem tudod elképzelni az életed NY-ban :) megnéztem a... (2009.02.19. 22:15) Valentin nap
  • Gabeman: Szia! fergeteges buli volt azt láttuk! íííííííííííörülök, hogy jól sikerült!!!! (2009.02.11. 03:01) Megunnepeltuk a 25. szulinapom:)

Linkblog

Orvos latogatas

2009.02.27. 15:14 - peterfiadrienn

Azt hiszem benazasom sorozata ujra szarnyal.

Kedd este fel 7 feleidultunk Kristinaval a suliba.Minden rendben volt egeszen addig amig ki nem szalltam a kocsibol. Abban a pillanatban annyira belefeledkeztem a beszelgetesbe,hogy a kocsi ajto becsukasakor elfelejtettem elvenni a kezem az ajtobol.Ne mondjam fajt.csak annyit tudtam mondani aaaaaaaaaa,majd elszoritottam az ujjam.Azt hittem majd hamar elmulik.Mikozben setaltam befele a teremhez,lattam mar verzik es eleg erdekes szint olt az ujjam.Nem baj mad bennt hideg viz ala dugom es jo lesz.Mily meglepo, pont akkor nem jott hideg viz a csapbol.Vegig ultem az orat,kisebb szedulessel es rettenetes luktetessel az ujjamban.Az ora vegen a tanarno megkerdezte mi tortent es jol lecseszett miert nem mondtam mert egybol hazakuldott volna. AAAAAA mondom annyira nem veszelyes.Este mikor hazaertem elkezdtem jegelni,jelszoval reggelre elmulik.Hat nem mult el sot egesz este nem tudtam aludnia  fajdalomtol,igy reggel szoltam kristinanak menjunk el orvoshoz megnezetni.

Micsoda veletlen,hogy a csaladban van egy orvos pali bacsi,aki rontgen orvos.Ismet kisegitett,megrontgenezte az ujjam. Semmi baja,nem tort el.Adott tanacsot mit csinaljak vele,hogy hamarabb gyogyuljon,majd fajdalomcsillapitot irt fel.

Mindenki megnyugodott,az ujjam megmarad es mar egesz szepen gyogyulgat.Csak ne erjen hozza senki,mert arra nagyon harapok:)

 

Jaj es Colette mar megyeget,tok cuki es beszel is.Mondja Hi es bye,integetessel egybekotve:)Halali

A bejegyzés trackback címe:

https://adriennpeterfi.blog.hu/api/trackback/id/tr45969886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása