Washington DC

Egy ev az USA-ban

Friss topikok

  • Dórika anya,Ildi: Szia Adri! Csak nem szűnt meg ez a blog??? Május óta csak várjuk a történéseket..... (2009.10.20. 15:32) Eletjel
  • Pizsi: Tisztára mint egy film :) Veled mindig történik valami! Kicsit Cool-Túra érzésem volt :))) (2009.04.14. 20:00) Hetvege NC-ben
  • peterfiadrienn: @midtownhm: Nem mondod. Mit vartam? Talan,hogy kisebb aranyban talalhatoak meg. De egyebkent nin... (2009.04.08. 23:41) Pszichopatak?!
  • Pizsi: Szia világjáró! Azt nem gondoltam volna, hogy nem tudod elképzelni az életed NY-ban :) megnéztem a... (2009.02.19. 22:15) Valentin nap
  • Gabeman: Szia! fergeteges buli volt azt láttuk! íííííííííííörülök, hogy jól sikerült!!!! (2009.02.11. 03:01) Megunnepeltuk a 25. szulinapom:)

Linkblog

Az elmult idoszak

2009.03.24. 23:43 - peterfiadrienn

Eloszor is elnezest,hogy ilyen sokaig nem irtam,de bevallom lusta voltam es semmi erdemleges nem tortent amirol ugy gondoltam irnek.Kesobb vegig gondolva azert voktak esemenyek.

Egyik hetvegen voltunk Virginiaban grill partyn,ami nagyon jol sikerult:) Magyar grill party volt.Pont azona  hetvegen jo idonk volt,meleg este.Osszeiserkedtunk par magyar fiuval es naluk voltunk.Jofejek voltak mindannyian,nagyon jol ereztem magam:eszegettunk,iszogattunk es beszelgettunk.Mindenki megertette a masikat nem kellett szavakon gondolkozni.....Termeszetesen ez nem azt jelenti,hogy angolul nem szeretek ismerkedni csak most jolesett ez a fajta konnyebbseg.Az a hetvege is gyorsan eltelt:(

Most hetvegemet Texas-ban toltottem pontosabban Friscoban Erika baratnomnel.Nagyon jo volt latni:) Pentek reggel Kristina kivitt a repterre.Ahogy odaertem mondta inkabb kinnt chekkoljak be mert ott nincs sor.Meg is probaltam de kiderult ott csak csomaggal lehet en pedig nem akartam csomagot letenni,mert kicsivel mentem.Vegre siekrult kis csomaggal utaznom:) Szoval bementem,de a sor oriasi volt a pultnal szoval gondoltam az automatat veszem igenybe.Egeszen jo volt addig mig meg nem lattam a monitort,aztan mar nem tudtam mi van igy konnyebb volt mondani a holgynek segitsen nekem,hiszen ezert allt.Es ahogy Musti baratnom szokta mondani a McDonaldsban sem szabad elvenni a takarito munkajat azzal,hogy visszaviszed a szemetet.Szoval segitseget kertem tole igy hamar meglett a jegyem.Atjutottam par perc alatt a kapun,majdnem teljesen levetkoztem mar.Ez a cipo levevos dolog hihetetlen szamomra,de az is megvolt.Mindezek utan egy 2,5 oras unalmas ut jott.Nem vittem olvasni valot hanem gondoltam tanulok.Csak azzal nem szamitottam,hogy ilyen hamar megcsinalom a leckem.... szoval kb.1,5 orat szenvedtem,na de nem baj.

Megerkeztem Dallasba kb.20 percel a kiirt idopont elott.Gondoltam felhivom Erat,de sajna lemerult a telefonom.Persze sok eszem van,hogy enm toltottem fel elotte valo nap mostmar mind1.Igy akit csak talatam a repteren megkertem segitsen konektort keresni.Egyetlen egyet talaltam ami nem mukodott.Ezutan talatam egy idosebb munkas bacsit aki egybol segitett es bevitt a szemelyzeti konyhara. Feltotottem annyira,hogy tudtam telefonalni.30 perccel kesobb kb megerkeztek:)Olyan volt mintha nem is telt volna el felev miota nem lattam Erat.Mintha csak tegnap talalkoztunk volna.Majd kimentunk a kocsihoz e sott volt Gabriell is Ivettel.Tunderi az a kislany.A hangulat a kocsiban pedig egeszen hazai volt a cigany zenevel.Kis Bodi Guszti hamar felviditott:)szoval elindultunk haza,utkozben ettunk egy Thai etteremben majd ittunk Starbucks kavet,a legjobb imadom.Megerkeztunk.A haz tenyleg oriasi volt ahogy Era mondta.tele antik cucokkal.nagyon szep volt de  szmaomra egyaltalan nem csaladias,nem szivesen laknek egy muzeumban...

Aznap este csinaltunk vacsit:kacsa,parolt kaposztaval.Isteni volt.Iszogattunk,beszelgettunk majd 3 fele lefekudtunk aludni.Masnap kesobb keltunk es elmentunk gabriellel es Markkal piacra.Piac volt,lehetett mindenfelet kostolgatni.Ezutan Eraval ketten akartunk elmenni csavarogni kicsit,de keresztbehuztak a szamitasainkat.Szoval mire hazaertunk arra futotta,hogy korbenezzunka  kornyeken,ami a szomszed utcakat jelenti.Gyonyoru hazakat lattam.csinaltam si sok kepet,majd otleteket merithetek az enyemhez ha egyszer epitkeznek:)...

Aznap este Steak volt a vacsi.En nem igazan eszem meg,de termeszetesen ezt megkostoltam es isteni volt.Este 10-kor jol bekajaltunk majd kisebb csaladi veszekedes alakult ki,szoval Eraval kimentunk a teraszra es 3 fele elmentunk lefekudni.

Vasarnap reggel eljutottunk a bevasarlokp-ba.Korulneztunk,toltottunk egy kis idot csak egyutt:) nagyon jo volt.Majd 3-ra kivittek a repterre.Visszafele mar tudtam egyedul hasznalni az automatat szoval a bechekkolas ismet gyorsan ment:)2,5 ora hazqafele is.Halal unalmas volt az ut.Gabriell keszitette nekem ujsagot csak nem emlitette,hogy azt nekem keszitette szoval nem hoztam el...Nem baj

Megerkeztem fel 9-re Baltimore-i repterre.Dori kijott ertem,nagyon aranyos volt.

Nagyon jo volt latni Erat talakozni vele,de maga  a kornyek osszegezve nagyon nem tetszett.DC az en varosom:)

A bejegyzés trackback címe:

https://adriennpeterfi.blog.hu/api/trackback/id/tr871023786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása