Washington DC

Egy ev az USA-ban

Friss topikok

  • Dórika anya,Ildi: Szia Adri! Csak nem szűnt meg ez a blog??? Május óta csak várjuk a történéseket..... (2009.10.20. 15:32) Eletjel
  • Pizsi: Tisztára mint egy film :) Veled mindig történik valami! Kicsit Cool-Túra érzésem volt :))) (2009.04.14. 20:00) Hetvege NC-ben
  • peterfiadrienn: @midtownhm: Nem mondod. Mit vartam? Talan,hogy kisebb aranyban talalhatoak meg. De egyebkent nin... (2009.04.08. 23:41) Pszichopatak?!
  • Pizsi: Szia világjáró! Azt nem gondoltam volna, hogy nem tudod elképzelni az életed NY-ban :) megnéztem a... (2009.02.19. 22:15) Valentin nap
  • Gabeman: Szia! fergeteges buli volt azt láttuk! íííííííííííörülök, hogy jól sikerült!!!! (2009.02.11. 03:01) Megunnepeltuk a 25. szulinapom:)

Linkblog

Pesti

2008.09.21. 03:47 - peterfiadrienn

Nem tudom pontosan de megkerdezem.paul meg elso nap elmeselte,de kiment a fejembol:)

A kocsik nagyok.meg a szegenyebbek is nagy jeepekkel jarnak.Igazabol ha atszamolom a dolgokat forintra,nem olcsobb mint nalunk,am ha veszem az itteni fizetesem ami itteni viszonylatban nem egetvero.egesz jol meg lehet belole elni.szoval itt keves penzbol is jol elsz.a masik ami megfizethetetlen a nyugalom.Itt senki sem stresszes.Kristina azt mondja itt agressziven vezetnek az emberek,de nap mint nap kocsival jarunk es hat nem,nincs igaza.Mondtam neki egyszer nalunk kene vezetni na az stresszes.Itt soha senki nem siet sehova.Ugy erzem mintha nap mint nap vakacion lennenk.Takaritono takarit nalam,nem mosogatnak mert a mosogatogep mindig megy.szoval az ossz dolgom amellett,hogy Colettel vagyok a ruham es az o ruhainak kimosasa,ami ismerjuk el nem nagy dolog.Szoval nem vagyok vmi stresszes,aminek az a hatranya,hogy egyre surubben bambulok:)Boven van idom ra.Kicsit veszelyes abbol a szempontbol,hogy egyszer meg a vegen ugy maradok:)

Most megyek,kicsit kifarasztott az allatkert,mert ma egesz nap ott voltunk.setalgattunk,ultunka fuben.Igen idilli volt:)Megis kifaradtam:)

 

Pussz nektek

A bejegyzés trackback címe:

https://adriennpeterfi.blog.hu/api/trackback/id/tr80673742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Musti 2008.09.22. 18:09:30

Nahát! HÁt jó neked, örülök, hogy jól érzed magad :) Most akkor érezz velem együtt - az én munkám az, hogy az eszában matricázok, meg lefűzök... szóval nem mondom, hogy nem irígylem a te munkád...
A Pestit tényleg kérdezd meg!!!

Platti 2008.09.23. 10:18:11

Szia te drága lélek!

Bocs, de nyaralni voltam, ezért nem reagáltam eddig. Nagyon örülök, hogy jól érzed magad. Nagyon hiányzol ám!
A bambulással pedig vigyázz!
Ja! vki a Nita névvel már fent van :-(
Puszillak

Pizsi 2008.09.23. 13:11:29

Az én munkám meg... :) hagyjuk.
Képzeld Adri, kis pöcsös van Szilvi pocakjában :)) ez a tegnapi nap híre.
Skype vagy valami nincsen? hallanám már a hangod is! vagy ahhoz mindenképp pia kell, és Leslie?! :D


süti beállítások módosítása