Washington DC

Egy ev az USA-ban

Friss topikok

  • Dórika anya,Ildi: Szia Adri! Csak nem szűnt meg ez a blog??? Május óta csak várjuk a történéseket..... (2009.10.20. 15:32) Eletjel
  • Pizsi: Tisztára mint egy film :) Veled mindig történik valami! Kicsit Cool-Túra érzésem volt :))) (2009.04.14. 20:00) Hetvege NC-ben
  • peterfiadrienn: @midtownhm: Nem mondod. Mit vartam? Talan,hogy kisebb aranyban talalhatoak meg. De egyebkent nin... (2009.04.08. 23:41) Pszichopatak?!
  • Pizsi: Szia világjáró! Azt nem gondoltam volna, hogy nem tudod elképzelni az életed NY-ban :) megnéztem a... (2009.02.19. 22:15) Valentin nap
  • Gabeman: Szia! fergeteges buli volt azt láttuk! íííííííííííörülök, hogy jól sikerült!!!! (2009.02.11. 03:01) Megunnepeltuk a 25. szulinapom:)

Linkblog

vasarlas

2008.10.03. 19:52 - peterfiadrienn

Tegnapi nap egy elmeny volt szamomra.Elmentunk vasarolni.Az osszes megsporolt penzemet elkoltottem:)Olyan boldog voltam. A Zara-ba lattam egy jo cipot is ami az esos idokre jo lenne de ma azt hiszem megyunk mas uzletekbe is szoval majd ott korulnezek.:)

A nyelvvel a vasarlas kozben kisebb problemam akadt.A Hogy vagy ma kerdesig meg eljutottam,de aztan mindenfelet elkezdtek kerdezni.Ilyen akcio,olyan bonus pont,ha megadod az otthoni telefonod akkor kedvezmenyt kapsz es csak mondtak,iszonyat gyorsan en meg mint vmi idiota alltam ott nagyra nyitott szemekkel es mindenre csak azt feleltem nem,nem nem nem nem.Hihetetlenul feszengtem.Hulyen neztek ram,majd mindenki engem is beleertve mosolygott es kijottem.A 3. boltban mar bagyobb sikerem volt,nem beszeltek olyan sokat hozzam es megertettem:)Ez az

Tegnap este ejfelig a computert bizergaltam,hogy minden mukodjon.Nem ertek hozza de kattintgattam ide-oda es mukodik:)Mukodik az msn,skyp mar csaka  kepeimet kene feltennem a gepre.

A lany,nevezzuk neven:Viki, akivel egy szobaban voltam a treningen irja az e-maileket.Nagyon kis aranyos volt.Kerdezte van-e telefonom mert felhivna,hiszen annyi meselni valoja van es hianyzom neki.Edi csak 3 napot toltottunk egyutt ebbol a mondandojanak egy reszet nem ertettem es mar kotodik hozzam.hat ez vicces:)

Gorogorszagbol jott es valami hihetetlen ahogy beszeli az angolt.Ami megnyugtatott, hogy nem voltam egyedul vele,aki nem ertette ot.Kepzeljetek el egy aprocska lanyt aki picit posze es vmi irtozatos sebesseggel beszel.szoval valoszinu par nap mulva hiv,tehat felkeszulok,hogy tudjak koncentralni:)

Most befejezem mert Sebivel dumcsizok msn-en:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://adriennpeterfi.blog.hu/api/trackback/id/tr90694945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása