Washington DC

Egy ev az USA-ban

Friss topikok

  • Dórika anya,Ildi: Szia Adri! Csak nem szűnt meg ez a blog??? Május óta csak várjuk a történéseket..... (2009.10.20. 15:32) Eletjel
  • Pizsi: Tisztára mint egy film :) Veled mindig történik valami! Kicsit Cool-Túra érzésem volt :))) (2009.04.14. 20:00) Hetvege NC-ben
  • peterfiadrienn: @midtownhm: Nem mondod. Mit vartam? Talan,hogy kisebb aranyban talalhatoak meg. De egyebkent nin... (2009.04.08. 23:41) Pszichopatak?!
  • Pizsi: Szia világjáró! Azt nem gondoltam volna, hogy nem tudod elképzelni az életed NY-ban :) megnéztem a... (2009.02.19. 22:15) Valentin nap
  • Gabeman: Szia! fergeteges buli volt azt láttuk! íííííííííííörülök, hogy jól sikerült!!!! (2009.02.11. 03:01) Megunnepeltuk a 25. szulinapom:)

Linkblog

Hp

2008.10.09. 02:04 - peterfiadrienn

oszinten szolva hoztam ajandekba hazi palinkat,de mennyire gaz mar abbol kerni:)

Ok kitettek disznek,lehet egy estere kiutne oket egy poharka.itt altalaban feher bort isznak,ami tud utos lenni,de a paleszhez kepest semmi:) ma mondjuk Margaretat ittunk delutan 2-kor,az ital eleg erosre sikeredett.

Hat valoszinu lazulni fogok:) Bar Kristinanak van egy baratnoje Holly,aki Paul ikertestverenek elso baratnoje volt,majdnem osszehazasodtak,de vegul nem:) igazabol komplikalt tortenet. No Holly 33 eves szingli,szoval  vele kell osszebaratkoznom,mert ha nem is minden hetvegen megy bulizni biztos vannak fiu baratai:) majd meglatjuk:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://adriennpeterfi.blog.hu/api/trackback/id/tr61704410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Platti 2008.10.09. 09:17:19

Küldjünk a DHL-el egy üveg pálinkát? Eldughatod az ágyad alá, és ha megkívánod, csak kortyolsz egyet :-)

Megkaptad az sms-t amit küldtem?

Vigyázz magadra

peterfiadrienn 2008.10.09. 16:35:12

Draga Nitam!
Irtam neked egy igen hosszu e-mailt iwiw-en.Elolvastad? Abba beleirtam,hogy neeeeeeeeeeeeeeeeemmmmmmmmmm kaptam meg az sms-t:(
Semmi nem jon at.En nem tudok kuldeni sms-t sot meg hivni sem tudok:(
kell vennem kartyat es megbeszelunk egy estet mikor mindenki ott van es felhivlak benneteket:)

Puszikallak


süti beállítások módosítása