Washington DC

Egy ev az USA-ban

Friss topikok

  • Dórika anya,Ildi: Szia Adri! Csak nem szűnt meg ez a blog??? Május óta csak várjuk a történéseket..... (2009.10.20. 15:32) Eletjel
  • Pizsi: Tisztára mint egy film :) Veled mindig történik valami! Kicsit Cool-Túra érzésem volt :))) (2009.04.14. 20:00) Hetvege NC-ben
  • peterfiadrienn: @midtownhm: Nem mondod. Mit vartam? Talan,hogy kisebb aranyban talalhatoak meg. De egyebkent nin... (2009.04.08. 23:41) Pszichopatak?!
  • Pizsi: Szia világjáró! Azt nem gondoltam volna, hogy nem tudod elképzelni az életed NY-ban :) megnéztem a... (2009.02.19. 22:15) Valentin nap
  • Gabeman: Szia! fergeteges buli volt azt láttuk! íííííííííííörülök, hogy jól sikerült!!!! (2009.02.11. 03:01) Megunnepeltuk a 25. szulinapom:)

Linkblog

Hetvege

2008.10.13. 02:45 - peterfiadrienn

A hetvegen Kristina es Paul Chicagoba mentek eskuvore.Nekem szabad hetvegem volt elmeletileg de nem igy alakult.:) Kristina anyukaja Ildiko neni jott vigyazni Colettere.En pedig itt voltam es segitettem neki:) Igazabol jol ereztem magam,mint mikor anyuval vagyunk otthon.Foztunk,mostunk,takaritottunk(takaritono 2 hetente jar es nem valami alapos szoval besegitettunk).Minden nap mentunk valahova.

Penteken elmentunk Ildiko neni egyik baratnojehez.Argentinabol ismeri a nenit,aki 83 eves (csupa en korosztalyom vesz korul:) Tunderi neni volt es mondta barmire szuksegem van szoljak:) Majd tanithat spanyolul,mondtam neki.oregek otthonaban lakik,de nagyon puccos helyen.Ittam nala egy kis whiskyt,azt hiszem megburitotta az uveget,mert majdnem 2 dl volt.hat ne mondjam mosolygos voltam:) majd hazajottunk es vacsit foztem.Itt volt Bill,Kathrin,Declan es mi:)ejfelkor fekudtem le,szoval penteken nem mentem el a varosba.

Szombaton hivatalosak voltunk Pestihez ebedre.Toltott kaposztat csinalt,nagyon finom volt:)Azt hiszem 3 orat toltottunk naluk es aranyosak voltak nagyon de lefaradtam.Kislanyom gyere ide,menj nezd meg azt,nem ehes a gyerek?Hozd ide legyszives!Jol erzed magad nalunk? Boldog vagy?;) Aktiv a neni nagyon:) Pestiek utan hazajottunk,mert jott Declan es Bill.Kathrinek vacsorara voltak hivatalosak szoval mi vigyaztunk Declanre.Ismet ejfel korul fekudtem le szoval nem voltam sehol:)

Vasarnap itthon voltunk egesz nap.Nagyon jo idonk volt hetvegen 36 c.szoval felsoportem az udvart,mert nagyon sok level hullott le es zavart:)Majd 4 ora fele elmentunk ildiko neni masik baratnojehez,aki Braziliabol jott:) Kedves holgy es o fiatalabb 55 korul van azt hiszem.Eleg sokat beszeltek spanyol,angol felvaltva.Tetszik a spanyol nyelv,eleg sokat hallgatom,szoval jo lenne meg itt megtanulni,mert van kivel gyakorolni.Ildiko neni Argentinaban nevelkedett szoval jol beszeli.Majd Vilmatol,mert ez a neni neve hazajottunk es nemsokkal kesobb Kristinaek megerkeztek en pedig elvonultam pihenni;)

 

Ugy erzem hosszu hetvege volt,de jol ereztem magam:)

remelem hamarosan valami bulirol is beszamolhatok,gondolom 1-2 erdeklodot jobban lekotne:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://adriennpeterfi.blog.hu/api/trackback/id/tr70710923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pizsi 2008.10.13. 12:28:23

Hát drága, kemények a napjaid :) igazi vérbeli anyuka leszel! mondjuk buliról csak annyit tudok én is mondani, hogy pénteken volt oldies tali. de semmi extra. menj bulizni, és írj! puszi

sabynap 2008.10.13. 14:26:55

Dragam!!! Lehet, h buli nem vt, de legalabb fogyaszthattal egy kis whiskyt...igaz nem palinka, de alkohol :)!!! Kul. mult hetvegen fogyasztottuk el a Tokayt, amit kuldtel, es gondolom csuklottal, m nagyon sokat godoltam Rad... foleg a legutolso kozos feherborozasunkra :)!!!Puszillak sokszor!


süti beállítások módosítása