Washington DC

Egy ev az USA-ban

Friss topikok

  • Dórika anya,Ildi: Szia Adri! Csak nem szűnt meg ez a blog??? Május óta csak várjuk a történéseket..... (2009.10.20. 15:32) Eletjel
  • Pizsi: Tisztára mint egy film :) Veled mindig történik valami! Kicsit Cool-Túra érzésem volt :))) (2009.04.14. 20:00) Hetvege NC-ben
  • peterfiadrienn: @midtownhm: Nem mondod. Mit vartam? Talan,hogy kisebb aranyban talalhatoak meg. De egyebkent nin... (2009.04.08. 23:41) Pszichopatak?!
  • Pizsi: Szia világjáró! Azt nem gondoltam volna, hogy nem tudod elképzelni az életed NY-ban :) megnéztem a... (2009.02.19. 22:15) Valentin nap
  • Gabeman: Szia! fergeteges buli volt azt láttuk! íííííííííííörülök, hogy jól sikerült!!!! (2009.02.11. 03:01) Megunnepeltuk a 25. szulinapom:)

Linkblog

Oakland

2008.11.11. 00:58 - peterfiadrienn

Hetvegen a hegyekbe mentunk.Kristina apukajanak van ott egy hetvegi haza.Hat igazabol semmi extra nem volt. Ugy indultunk,hogy penteken mar megyunk,majd jott,hogy szombat reggel 10-kor indulunk.Igy Dorival elmentunk bulizni es egy nagyon jo helyet talaltunk.Sok emberrel beszelgettunk,ami tetszett bar nem mindig ertettuk egymast,de mindenki tudta hol van Magyarorszag es mi a fovaros. A legviccesebb,hogy nagyobb reszenek a tarsasagnak mar volt vmi ismerose vagy rokona nalunk. Hihetetlen milyen nepszeruek vagyunk.Szoval igy reggel 5-re hazaertunk es 9-kor keltem jelszoval 10-kor indulunk.Ne mondjam fel 1-kor siekrult elindulni.Delutan fel 4 felel ertunk oda.A lanyok - Kristina es Kathrin- nincsenek olyan szoros kapcsolatba apukajukkal mint anyukajukkal,legalabbis en ezt vettem eszre,igy kicsit gyaszos volt a hangulat az elejen. Kesobb elemntunk vacsizni egy etterembe. Declannel jatszottam vegig es Jamie Kathrin ferje probalt szorakoztatni,vicces figura:) Majd hazamentunk es lefekudtem aludni. Hat ez nem tartott sokaig,mert Colette nem tudott aludni. Igazabol nem gondoltam volna,de mar annyira belem rogzodott Colette sirasa,hogy ha nem sir is azt hallom. Mind1,szovala z ejszaka egy reszet vegig sirta,igy nem igen tudtam aludni,de vegul sikerult es masnap fel 11-kor keltem.Mar regen keltem ilyen keson.Ha itthon vagyunk sem tudok aludni.Szombaton suliba megyek es 1 ora az ut,vasarnap szabad vagyok,de Colette altalaban 6:30-kor mar fennt van es hallani lehet.Mind1 szoval ma felkeltem es delutan elemntunk setalnia  hegyekbe: Lattam Rednexeket.Az itt elo meberek azoknak hivjak.Itt ott voltak hazak,de amugy csak fa vette korul oket. Ugy tunt nekem `remete` eletet elnek.

mondtam is Jamieknek,ha itt talaltam volna egy csaladot,tuti `kinyirom` magam.

A bejegyzés trackback címe:

https://adriennpeterfi.blog.hu/api/trackback/id/tr65762677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása