Washington DC

Egy ev az USA-ban

Friss topikok

  • Dórika anya,Ildi: Szia Adri! Csak nem szűnt meg ez a blog??? Május óta csak várjuk a történéseket..... (2009.10.20. 15:32) Eletjel
  • Pizsi: Tisztára mint egy film :) Veled mindig történik valami! Kicsit Cool-Túra érzésem volt :))) (2009.04.14. 20:00) Hetvege NC-ben
  • peterfiadrienn: @midtownhm: Nem mondod. Mit vartam? Talan,hogy kisebb aranyban talalhatoak meg. De egyebkent nin... (2009.04.08. 23:41) Pszichopatak?!
  • Pizsi: Szia világjáró! Azt nem gondoltam volna, hogy nem tudod elképzelni az életed NY-ban :) megnéztem a... (2009.02.19. 22:15) Valentin nap
  • Gabeman: Szia! fergeteges buli volt azt láttuk! íííííííííííörülök, hogy jól sikerült!!!! (2009.02.11. 03:01) Megunnepeltuk a 25. szulinapom:)

Linkblog

Jon Obama

2009.01.13. 19:51 - peterfiadrienn

Vasarnap erkezik Obama DC-be.Nagy felhajtas lesz ennek oromere.delutan 2-tol 90 perces concert lesz,ahol tobb hires zenesz is fellep: U2,Bruce Sprinsteen,Beyonce,mary J. Blidge,Shakira,Usher........

Szoval izgatottan varom.Rengeteg ember latogat ezen alkalombol DC-be igy idoben kell helyet foglalni,hogy lassunk is vmit.Nagyon remelem jo ido lesz,mert mar 10-kor el ekll indulnunk,hogy jo helyunk legyen.

Ugye most hetvegen latogat meg Viki.Epp most hivtam,hogy mehetunk kis varosnezesre,keso delutan kis shoppingolas,este party es masnap a koncert.De mondta,hogy o mar volt varosnezesen mivel Marylandben lakik,ugy 1 orara DC-tol,szoval a muzeumozast kihagyjuk es csak lofralunk a varosban:)

Mar alig varom:)

De a koncertet meginkabb:)

Colettrol is par szot:

Mar no elol a 2 kis foga,latni lehet. tegnap voltunk a Music together nevezetu enekoran.A no Marianna tutti kulfoldi,nem igazi americai,hallani az akcentusat.Szoval Colette korabeli gyerekek voltak ott,anyukajukkal egyutt.Cukik voltak.

Colette az elso dalnal elkezdett sirni:)kicsit megijedt azt hiszem.Majd tancikaltam vele,meg enekeltem amennyit tudtam:) es a vegere egesz belejott,mar maszott a tobbi gyerek koze:)

Termeszetesen az a nap sem telhetett el ugy,hogy ne hozzam magam kinos helyzetbe,bar ez nem az en hibam volt.Colettenek elfogyott minden ennivaloja igy gondoltam hamarabb megyek es beugrunk a boltba.Mindnet meg is vettem mikor a penztarnal fizetni akartam a  kartyammal csodak csodajara nem mukodott.Csak 4-szer probaltam meg,mire a csaj kozolte van masik? mondom nincs,de mind1 akkor. ugye az etel fontos volt (nem hagyhatom ehezni:) es magambol kiindulva eszembe jutott hatha ismet en voltam bena,igy megprobaltam a CVS-ben is.Na ott sem jott ossze,ott is visszpakoltak mindent a helyere.

Igy irtam egy e-mailt a banknak mi lehet a hiba,azota semmi valasz.Kovetkezo lepes besetalok.

Ami leginkabb idegesit,hogy azt a retek social security cardot meg mindig nem kuldtek.Tobb mint 6 het telt el azota miota bent voltam az irodaban,sot telefonaltunk is nekik.De semmi.A jogsit pedig nem tudom addig csinalni mig nincs meg. Nem mondhatnam,hogy nagyszeru az ugyintezes:(

 

A bejegyzés trackback címe:

https://adriennpeterfi.blog.hu/api/trackback/id/tr40875617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása