Washington DC

Egy ev az USA-ban

Friss topikok

  • Dórika anya,Ildi: Szia Adri! Csak nem szűnt meg ez a blog??? Május óta csak várjuk a történéseket..... (2009.10.20. 15:32) Eletjel
  • Pizsi: Tisztára mint egy film :) Veled mindig történik valami! Kicsit Cool-Túra érzésem volt :))) (2009.04.14. 20:00) Hetvege NC-ben
  • peterfiadrienn: @midtownhm: Nem mondod. Mit vartam? Talan,hogy kisebb aranyban talalhatoak meg. De egyebkent nin... (2009.04.08. 23:41) Pszichopatak?!
  • Pizsi: Szia világjáró! Azt nem gondoltam volna, hogy nem tudod elképzelni az életed NY-ban :) megnéztem a... (2009.02.19. 22:15) Valentin nap
  • Gabeman: Szia! fergeteges buli volt azt láttuk! íííííííííííörülök, hogy jól sikerült!!!! (2009.02.11. 03:01) Megunnepeltuk a 25. szulinapom:)

Linkblog

Mai nap

2008.10.15. 02:06 - peterfiadrienn

Ma Colettel egy oriasi setat tettunk,mert rossz iranyba mentem szoval kb. 2 oran keresztul gyalogoltam vele.A szerencse,hhogy kozel 40 fok volt.Ja el sem hinnetek,de nagyon jo ido van itt:) Szoval elindultam vele kicsit levegozni,hogy a benzinkuton veszek telefonkartyat.Vegul sikerult kisebb bonyodalom utjan,de miert is lett volna egyszeru. Bementem es egy fekete fiatalember szolgalt ki.Mondtam neki telefonkartyat szeretnek van-e.Erre o hova szeretnek telefonalni.Mondom Magyarorszag,de persze ok mashogy ejtik kicsit,szoval nem ertett meg elsore,de megprobaltam ujra es sikerult:) majd mondta a legjobbat szeretnem es o erre eltunt.Par perc utan visszajott vagy 4 fajta kartyaval e smondta az $5-os a legjobb.A munkatarsa kerdezte,Magyarorszag kozel van Nemetorszaghoz?:) Mondom igen,akkor a $10-os a legjobb.A srac es a csaj kozott vita lett.En csak alltam es mondtam,hogy nem tudom melyik de nekem a legjobb kell.Addig vitatkoztak miga  fonokuk kijott:) Odaadta a $10-os kartyat es kijottem.A fonok pedig csak razta a fejet,mert a sor ott allt mogottem.Mikor bementem senki nem volt.Mire jottem volna ki egy hosszu sor volt mogottem,DE van telefonkartyam:)

Na a nagy elmeny utan gondoltam setalunk egyet es a kerulo uton megyek.De a fout elott meguntam a setat e sgondoltam hamarabb hazamegyunk.Igy a Jennifer streeten mentem,mert azt mar lattam a mi kornyekunkon tehat baj nem lehet.Hat totatlisan a masik felen jottem ki az utnak mint ahogy kellett volna,a metro megallonal.Igy fogtam magam es elkezdtem visszafele setalni es nagy nehezen hazaertem.
Nagyon elfaradtam,fajtak a labaim,erre Kristinaek.Akkor most elmegyunk a varosba ebedelni,de mivel jo ido van gyalogoljunk!Mondom Szuper:)
szoval most itt netezunk mindketten egy pohar bor tarsasagaban es 1-2 csaladi nyaralasunkat meseltem el.De csak a vicces torteneteket.
Na es persze Ildiko nenit meseltem,hogy hasonlit anyura meg a vezetesben is:)
Elmeseltem neki anyu kocsi tukros sztoriat.Nagyon tetszett neki az osszes tortenet;0  Meg a mai napig jokat nevetek rajtuk:)
Most azt hiszem megyek mert elfaradtam.Tegnap este nem tudtam aludni,mert en okoska delutan megittam egy jo eros kavet.De legalabb meg tudtam nezni a One tree Hill legujabb epizodjat:) Musti: a mostani reszeket nezve,nekem oriasi kihagyasom van.Elso resznel nem ertettem a sztorit!:) latod,mindig csak veled neztem:) Smallvill majd csutortokon lesz.:) a tevezes eleg sokat segit.Leforditani nem biztos,hogy most tudnam a dolgokat de megerteni mar egesz jol megertem:)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://adriennpeterfi.blog.hu/api/trackback/id/tr23714648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Musti 2008.10.15. 12:55:09

ÁÁÁÁÁ eddig nem is jutott eszembe, hogy akkor te most mindent azonnal láthatsz a tvben!!!! júúúúj de jó neked! Mesélj majd mi van a One Tree Hillben, itthon újra elkezdték adni az 1. évadot pfff
De én a múltkor láttam youtube-on az 5. évadból részeket amikor Lucas valami vadidegen bigét akar feleségül venni Brooknak meg saját üzlete van, Payton meg filmrendező vagy mi szóval nem csodálom, hogy nem érted a storyt :)
Na most ebbe kicsit belemelegedtem! :) csók

nemeth_n 2008.10.17. 17:41:42

Remélem jól utánoztad a hangokat - úgy ahogy a Gabi szokta! Ebben ő verhetetlen! :D Még most is jót röhögtem rajta... pedig hányszor hallottam... :D Puszi

Platti 2008.10.19. 14:59:12

Drága barátnőm!
Ahhoz képest, hogy a legjobb kártyát vetted, engem nem tudsz elérni. Vagy az én készülékemben van a hiba? :-)
Pedig már jó lenne hallani a hangod.
Na puszi, és vigyázz magadra!

Pizsi 2008.10.19. 17:25:32

No erről a 10$-os kártyáról sikerült csörgetned?! én hallottam Adri hangját!!! bizony :)
a család kiadásával kezdtél...ezután jönnek a barátok... csak óvatosan a vicces sztorikkal - még a végén meglátják a bennünk rejlő lehetőségeket és idejönnek reality showt forgatni.
puszi


süti beállítások módosítása