Washington DC

Egy ev az USA-ban

Friss topikok

  • Dórika anya,Ildi: Szia Adri! Csak nem szűnt meg ez a blog??? Május óta csak várjuk a történéseket..... (2009.10.20. 15:32) Eletjel
  • Pizsi: Tisztára mint egy film :) Veled mindig történik valami! Kicsit Cool-Túra érzésem volt :))) (2009.04.14. 20:00) Hetvege NC-ben
  • peterfiadrienn: @midtownhm: Nem mondod. Mit vartam? Talan,hogy kisebb aranyban talalhatoak meg. De egyebkent nin... (2009.04.08. 23:41) Pszichopatak?!
  • Pizsi: Szia világjáró! Azt nem gondoltam volna, hogy nem tudod elképzelni az életed NY-ban :) megnéztem a... (2009.02.19. 22:15) Valentin nap
  • Gabeman: Szia! fergeteges buli volt azt láttuk! íííííííííííörülök, hogy jól sikerült!!!! (2009.02.11. 03:01) Megunnepeltuk a 25. szulinapom:)

Linkblog

Pszichopatak?!

2009.01.30. 22:01 - peterfiadrienn

oszinten szolva Zsuzsi ezen mar en is elgondolkoztam.Tele van pszichopataval.Aztan rajottem,hogy otthon is megtalalod oket,csak ott kicsit jobban megszurik:)

itt mendenfelet talalsz,de tenyleg mint a vegyes piacon.Valamibol tobb van valamibol kevesebb:) Egy pozitivum,nem kell messze utazz,hogy sokfele kulturat megismerj.

ha zsidohoz szeretnel menni,am legyen.Valsztottad fekete,azt is talalsz,sot jomoduakat is.Spanyol,arab... mit szamit itt egyek vagyunk;)

egy dolog viszont nagyon hianyzik.azt hittem velem van baj,de mindig kerdeztem: itt ``feher`` embereket is lehet latni.marmint ,mikor otthon vegig megyek az utcan es latom,hogy nem fekete,nincs spanyolos beutese,vagy kinai vagy nem tudom. szoval sokat keresgeltem.Allitolag vannak,de nem tobbsegben.itt tul vegyes minden,ami igazabol nem zavar. De vmiert emiatt van bennem kis szorongas.azt hittem nincs eloiteletem,de ugy tunik vmi kis... megis van. 1 ev alatt ez is biztos valtozni fog.

De azert uzenem csaladomnak,ne izguljanak nem lesz semmi meglepetes hazafele:)

A bejegyzés trackback címe:

https://adriennpeterfi.blog.hu/api/trackback/id/tr65913290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

midtownhm 2009.04.06. 23:40:10

mit vartal? nem tudom pontosan hol laksz dcben, de dc neve "chocolate city".

peterfiadrienn 2009.04.08. 23:41:11

@midtownhm:
Nem mondod. Mit vartam? Talan,hogy kisebb aranyban talalhatoak meg.
De egyebkent nincs semmi bajom veluk.
Pontosan pedig Chevy Chase-ben lakom.


süti beállítások módosítása