Washington DC

Egy ev az USA-ban

Friss topikok

  • Dórika anya,Ildi: Szia Adri! Csak nem szűnt meg ez a blog??? Május óta csak várjuk a történéseket..... (2009.10.20. 15:32) Eletjel
  • Pizsi: Tisztára mint egy film :) Veled mindig történik valami! Kicsit Cool-Túra érzésem volt :))) (2009.04.14. 20:00) Hetvege NC-ben
  • peterfiadrienn: @midtownhm: Nem mondod. Mit vartam? Talan,hogy kisebb aranyban talalhatoak meg. De egyebkent nin... (2009.04.08. 23:41) Pszichopatak?!
  • Pizsi: Szia világjáró! Azt nem gondoltam volna, hogy nem tudod elképzelni az életed NY-ban :) megnéztem a... (2009.02.19. 22:15) Valentin nap
  • Gabeman: Szia! fergeteges buli volt azt láttuk! íííííííííííörülök, hogy jól sikerült!!!! (2009.02.11. 03:01) Megunnepeltuk a 25. szulinapom:)

Linkblog

Megunnepeltuk a 25. szulinapom:)

2009.02.08. 23:25 - peterfiadrienn

1984 Februar 7.,  25 evvel ezelott megszulettem.Szeptemberben ugy hozta a sors,hogy messzire utazok csaladomtol,barataimtol egy idegen allamba.szeptember 11-en eljott a pillanat mikor megismertem oket a fogadott csaladom,akik azota teljes reszeve valtak eletemnek.

Hihetetlen 2 embert ismertem meg akik vigyaznak ram es foglalakoznak velem,mint a csladom es barataim.Szulinapom megunneplese alkalmabol gondoltam,elmegyunk egyet bulizni,csapunk egy laza este.Ez mind meg is volt,de kulonleges kivitelezesben.

Februar 7. szombat.Reggel sokaig aludtam,majd helyre hoztam magam,hogy vmi emberi format nyujtsak.Kristina lebetegedett szoval olyan 5 ora fele indultunk el a Mallba.Dori befejezte addigra a munkat szoval felszedte Nikit es csatlakoztak hozzank. Elmentunk vasarolni es kaptam aznap estere egy felsot ajandekba Kristinatol, hogy sexi legyek:)Nagy nehezen sikerult talalnom felsot,ami nagyon dogos,kenyelmes viselet volt:)

Szoval olyan fel 8 korul ertunk haza,mikor mar jott Adri az uj magayr lanykank es Heidi is itt volt.Kristina sogornoje.Imadom a csajszit,kis cuki pofa.Szoval elkezdtuk csinositani magunkat,mert 9-kor indultunk.Pali bacsiek mar megjottek vigyazni Colettre.Agnes ismet ami az ajandekozast illeti tulzasba esett:) nagyon jo sport ruhakat kaptam tole Victoria`s Secretbol.Imadom azt a boltot.Mondtam nem kellett volna,mire igazabol amit akart venni az meg nem jott meg szoval azt majd kesobb.Hihetetlen a no,Pali bacsi mondta is ha nem kellett volna vissza is kuldhetik,mondtam neki nyugodtan,mert tulzasba esett.Erre csak nevetett,viseld egeszseggel:)

Szoval 9 ora volt es indulni kellett,mindenki kiment az ajton es en voltam az utolso.Ami vart a haz elott egy oriasi elmeny,amitol amjdnem elsirtam magam.Egy LIMUZINT bereltek szulinapomra ami egesz este vitt minket eloszor egy Mexicoi etterembe,mert szeretem a mexicoit,majd egy klubba es haza.Hihetetlen elmeny volt,oriasi party es mindenki aki ott volt szerintem elvezte,jol szorakozott es velem egyutt orult.

Orok elmeny marad szamomra.Koszonom,koszonom.Most megyek pihenek es felteszem a kepeket picassara:)

A bejegyzés trackback címe:

https://adriennpeterfi.blog.hu/api/trackback/id/tr43931302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Platti 2009.02.09. 08:32:55

Szia drága!
Hát fergeteges buli lehetett :-)
Jó volt végre látni és hallani.
Nagyon hiányzol!!!

Gabeman 2009.02.11. 03:01:30

Szia! fergeteges buli volt azt láttuk! íííííííííííörülök, hogy jól sikerült!!!!


süti beállítások módosítása