Washington DC

Egy ev az USA-ban

Friss topikok

  • Dórika anya,Ildi: Szia Adri! Csak nem szűnt meg ez a blog??? Május óta csak várjuk a történéseket..... (2009.10.20. 15:32) Eletjel
  • Pizsi: Tisztára mint egy film :) Veled mindig történik valami! Kicsit Cool-Túra érzésem volt :))) (2009.04.14. 20:00) Hetvege NC-ben
  • peterfiadrienn: @midtownhm: Nem mondod. Mit vartam? Talan,hogy kisebb aranyban talalhatoak meg. De egyebkent nin... (2009.04.08. 23:41) Pszichopatak?!
  • Pizsi: Szia világjáró! Azt nem gondoltam volna, hogy nem tudod elképzelni az életed NY-ban :) megnéztem a... (2009.02.19. 22:15) Valentin nap
  • Gabeman: Szia! fergeteges buli volt azt láttuk! íííííííííííörülök, hogy jól sikerült!!!! (2009.02.11. 03:01) Megunnepeltuk a 25. szulinapom:)

Linkblog

Eletjel

2009.05.26. 22:35 - peterfiadrienn

HUUUU hat megneztem utolso irasom.Meg kell hogy emlitsem igen regen volt:)

Most gyorsan elkezdtem gondolkozni azota mi is tortent.

A napok ugyanugy teltek mint eddig.Hetkoznap Colettel voltam,este edzes.Hetvegen mi is tortent.Aprilis elejen Colette 1 eves lett.Egy nagyobb partyt rendeztek a tiszteletere.Igen nagy surges-forgas volt a megszervezes korul,de szerintem nem volt nehez.Bar mindenki a vegen teljesen kifaradva,joforman szetcsuszva megjegyezte tuleltuk.Ki milyen szemszogbol nezi:)Szombat este sutottek egy sutit Kristina es baratnoje.Ez egy aprosuti,amibol 100 db-ot csinaltak.Mivel volt annyi sutoforma hozza igy egyszerre be lehetett tenni a sutobe.Majd masnap feldiszitettuk kremmel a sutit,a tobbi kajat pedig keszen hoztak.Nalunk kivcsit nagyobb keszulodes szokott lenni,igy szamomra enm igen volt meglepo.Jol ereztem magam.En helyet foglalatam a pezsgo-puncsos tal mellett.Hihetetlen kellemesen szorakoztam.Majd segitettem a takaritononek elpakolni,jol szorakoztunk.Batortalan volt kisse igy mindig gondoskodtam az o alkohol ellatasarol is:)tehat eltelt ez  anap is.

Aztan Dori 20 eves lett.Igazabol nem reszleteznem.Osszegezve:megunnepeltuk,jol siekrult es meg talan ki is pihentuk.Remelhetoleg niki is.

Kovetkezo nagy esemeny vol csaldom erkezese.szepen megbeszeltunk minden programot,amiket majd csinalunk veluk amig DC-ben tartozkodnak.Na ebbol osszejott a repterre valo kimenetel ertuk,vacsi es este batyam kivitele egy szorakozohelyre.Kisse megviselte oket a masnap:) igy nem tartottak velunk a DC-ben valo kis nezelodesben.Bar masnap Paul csatlakozott hozzank a varosnezo turara,hiszen meg o sem latta DC-t-megjegyeznem itt szuletett- igy befizettunk egy turara.Szerintem jol sikerult az idot leszamitva,mert kisse esos volt.

A hetvege utan mi elmentunk csaladostol Ocean Citybe.Nagyon jo volt.Csak mi voltunk,egesz hazai hangulatom lett.Veszekedesek,kis stressz,beszelgetesek.Igazi otthoni csaladias hangulat.Ja es nem elfelejteni az egyik fontos dolgot a kozos evesek.Leultunk mint ahogy mindig szoktunk egyutt enni.A kajarol mar ne is beszeljek......Tehat az a 10 nap jol eltelt,kiveve batyamnak aki a vegen mar kisse unta magat illetve apukam,akinek szinten nagyon nyugodt az itteni elet.De sajnos semmi munkat enm tudtam neki adni.:)Anyu nagyon elvezte a semmit tevest:)O egy igazi nyaralo.O meg 3 nap utan sem hianyolna a vasalni valot:)Szoval 10 nap utan visszatertunk DC-be.Oszinten Colette mar nagyon hianyzott.Olyan kis tunder volt.Felismert es odaszaladt hozzam megolelni.:)Dc-ben meg elmentunk az allatkertbe es  akornyeken kicsit setaltunk.Pali bacsiek es Ildiko enniek is sokat jottek vittek apuekat.Utolso elotti este csinaltunk egy porkolt bulit.Nagyon jol siekrult es mindnekinek izlett.Mi fiatalok kimentunk a varosba.Gabi ne unatkozzon annyira, a tobbiek pedig itthon tarsalogtak.Utolso este Bill bacsinal volt vacsora.Az is nagyon jol siekrult.2 hetig voltak itt de nagyon hamar eltelt:(

Azota semmi kulonos nem tortent egy nagy esemney leszamitva.Nemsokara megyek HAZA:)Mar csak 2 honap,egy csaladi nyaralas itt.....

A bejegyzés trackback címe:

https://adriennpeterfi.blog.hu/api/trackback/id/tr411145848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dórika anya,Ildi 2009.10.20. 15:32:29

Szia Adri! Csak nem szűnt meg ez a blog???
Május óta csak várjuk a történéseket.....


süti beállítások módosítása