Washington DC

Egy ev az USA-ban

Friss topikok

  • Dórika anya,Ildi: Szia Adri! Csak nem szűnt meg ez a blog??? Május óta csak várjuk a történéseket..... (2009.10.20. 15:32) Eletjel
  • Pizsi: Tisztára mint egy film :) Veled mindig történik valami! Kicsit Cool-Túra érzésem volt :))) (2009.04.14. 20:00) Hetvege NC-ben
  • peterfiadrienn: @midtownhm: Nem mondod. Mit vartam? Talan,hogy kisebb aranyban talalhatoak meg. De egyebkent nin... (2009.04.08. 23:41) Pszichopatak?!
  • Pizsi: Szia világjáró! Azt nem gondoltam volna, hogy nem tudod elképzelni az életed NY-ban :) megnéztem a... (2009.02.19. 22:15) Valentin nap
  • Gabeman: Szia! fergeteges buli volt azt láttuk! íííííííííííörülök, hogy jól sikerült!!!! (2009.02.11. 03:01) Megunnepeltuk a 25. szulinapom:)

Linkblog

vagyok

2008.11.22. 16:30 - peterfiadrienn

No kicsit regen irtam mart,mert eleg keveset netezek foleg,hogy elszallt a gepem kepernyoje.Semmit nem lehet rajta latni,vibral az egesz.Szoval most is a sulibol irok es ha mindne igaz jovo hetre megjon az uj gepem es akkor mar tudok majd surubben irni.

Ilyenkor azt sem tudom mit irjak,mert minden nap egesz hasonlo,de ha vissza gondolok azert ugranak be kepek,hogy tortent ez-az velem.

Peldaul mult hetvegen ismet elmentunk bulizni.szombaton reggel jottem suliba aztan siettem haza mert Ildiko neniek megjottek az europai turarol.Mar alig vartam,hianyoztak es hat talalkoztak anyuekkal.Hoztak kis csomagot nekem:) Imadtam kaptam egy edi kulcstartot batyamtol:)edes es turorudit:))ahhhhhhhh oda voltam.Akkor megkinaltam mindenkit aki akkor nem kert nem is kapott,szep lassan megettem az osszeset:)

Szoval utana elmentunk shoppingolni Dorival.Olyan jol sikerult,hogy 11-re ertunk haza,majd osszekeszulodtunk es jottunk be  a varosba. A megszokott helyre jarunk(most voltunk masodszor:) ahol a pultos mar megismer minket.Edi nagyon.No ismet jot buliztunk es beszelgettunk. haza fele menet kicsit elvesztem egy aknaban. Fel labam eltunt benne.Akkor nem erzetem tul viccesnek elegge fajt,de mara mar jot nevetek rajta:)

ismet eltelt egy het es hala az egnek nem volt unalmas.Voltunk Dorival moziban,korizni,ami igazan vicces volt mert nem tudok.Ovatosan es biztonsagosan mentem a zelejen aztan kezdtem belejonni.szoval nem estem el!!!!!!!!!!! ma ismet elmegyunk kikapcsolodni es lehet kristina is jon velunk,o vmi masik partyba lesz elotte szoval mondtam neki nezzen at hozzank:) holnap pedig talalka lesz a kedvenc mexico-i ettermembe az au-paireknek.szoval ismet nem fogok unatkozni.

csutortokon lesz Halaadas.mar alig varom,annyi kaja lesz mint a fene:) nem mintha eheznek;)

A bejegyzés trackback címe:

https://adriennpeterfi.blog.hu/api/trackback/id/tr68782898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Platti 2008.11.25. 08:20:01

Halihó!

Már aggódtunk, hogy mi van veled, nem jelentkezel, de az indok elfogadva :-)


süti beállítások módosítása