Washington DC

Egy ev az USA-ban

Friss topikok

  • Dórika anya,Ildi: Szia Adri! Csak nem szűnt meg ez a blog??? Május óta csak várjuk a történéseket..... (2009.10.20. 15:32) Eletjel
  • Pizsi: Tisztára mint egy film :) Veled mindig történik valami! Kicsit Cool-Túra érzésem volt :))) (2009.04.14. 20:00) Hetvege NC-ben
  • peterfiadrienn: @midtownhm: Nem mondod. Mit vartam? Talan,hogy kisebb aranyban talalhatoak meg. De egyebkent nin... (2009.04.08. 23:41) Pszichopatak?!
  • Pizsi: Szia világjáró! Azt nem gondoltam volna, hogy nem tudod elképzelni az életed NY-ban :) megnéztem a... (2009.02.19. 22:15) Valentin nap
  • Gabeman: Szia! fergeteges buli volt azt láttuk! íííííííííííörülök, hogy jól sikerült!!!! (2009.02.11. 03:01) Megunnepeltuk a 25. szulinapom:)

Linkblog

Colette

2008.12.31. 17:23 - peterfiadrienn

magan levelbol ertesultem,hogy kedves Ibolyam:) kivancsi,hogyan is boldogulok Colettel:)

Szivesen leirom:)

Mikor indultam ki,kicsit kezdtem felni ettol az egesztol.te jo eg elfelejtettem,hogy kell egy gyereket bepelenkazni.Egyebkent is,ha itatom a cumisuvegbol es tul megdontom neki,nem fog megfulladni? 1000 es 1000 kerdes merult fel bennem es a treningen  megtobb.Te jo eg otthonhagynak egyedul a babaval,sirni fog es nem tudom elhallgattatni.

Majd megerkeztem,meglattam Colettet es egyszeruen ment:)Mar a repteren elkertem Kristinatol hogy en vihessem es egyaltalan nem sirt.majd jotteka  hetkkoznapok.Jo volt,hogy az elejen kristina itthon dolgozott.Az elso 1,5 hhonapban eleg sokat sirt a hasa  miatt. De az altatas,pelenkazas,etetes:mindnen siman ment

Majd elindultam setalni vele:rem vicces volt.Egeszen a masik utcaig jutottunk.Majd ki kellett vennem a babakocsibol es hazajottem vele. par napal kesobb ujra megprobaltam.Nagyon faradt volt igy hamar elaludt.Tudtunk setalni. Egy jo ideig mindig akkor mentem el vele setalni mikor aludnia kellett,hogy bemenjek a boltba,mert ha ott felkelt sirt.jaj mit szolnak az meberek hagyom sirni azt a gyereket:)

De aztan hamar belejottem:Imadok vele lenni.Mikor jo ido volt mentunk parkba,leultunka  fube,jatszottunk.Mar jarunk boltba egyutt,ha almos es sir,hagyom sirni ez termeszetes.szoval mar belejottem.Egesz elvezem.Legalabb ha anya leszek lesz egy kis tapasztalatom.:)De eleg hatarozottan csinaltam a dolgom,mert Kristina mondta sokmindent tanult tolem a gyereknevelesrol.Ez vicces:) de vhogy jonnek a dolgok,csak szeretni kell a gyereket:)Colette meg egy tunemeny.Raadasul naprol napra jobb,ahogy no.Marmint most szoktatom,mikor vannnak a z etkezesek,mikor van piheno ido es megy.Eljatszik maga egyedul,nem nyuszit,nem sir.Nevet egesz nap.oriasi makom van,hogy ilyen jo gyereket fogtam ki.Szoval jol megvagyunk,nagyon jo gyerek:)

Igya  vegere BUEK mindnekinek

jah es csinaltam egy uj fenykepalbumot,ide egyszerubb feltennia  kepeket.szoval a karacsonyi itt van: www.picasaweb.com/adriennpeterfi1

A bejegyzés trackback címe:

https://adriennpeterfi.blog.hu/api/trackback/id/tr58850639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása