Washington DC

Egy ev az USA-ban

Friss topikok

  • Dórika anya,Ildi: Szia Adri! Csak nem szűnt meg ez a blog??? Május óta csak várjuk a történéseket..... (2009.10.20. 15:32) Eletjel
  • Pizsi: Tisztára mint egy film :) Veled mindig történik valami! Kicsit Cool-Túra érzésem volt :))) (2009.04.14. 20:00) Hetvege NC-ben
  • peterfiadrienn: @midtownhm: Nem mondod. Mit vartam? Talan,hogy kisebb aranyban talalhatoak meg. De egyebkent nin... (2009.04.08. 23:41) Pszichopatak?!
  • Pizsi: Szia világjáró! Azt nem gondoltam volna, hogy nem tudod elképzelni az életed NY-ban :) megnéztem a... (2009.02.19. 22:15) Valentin nap
  • Gabeman: Szia! fergeteges buli volt azt láttuk! íííííííííííörülök, hogy jól sikerült!!!! (2009.02.11. 03:01) Megunnepeltuk a 25. szulinapom:)

Linkblog

Georgetown University

2009.02.06. 16:20 - peterfiadrienn

Elkezdtem az uj sulit. Az egyetem kinezete hasonlit otthon a BME-re.Sok epuletbol all,amelyek egy nagy teruleten megtalalhatoak. Kedden es csutortokon jarok orara 19-21-ig.Kicsit faraszto figyelni ebben az idoben,de hala az egnek a tanar nagyon jofej,vicces.

Tanarunk Ms.Fatima Ophisowicy. Csak Ms. fatimanak szolitjuk.Nem egyszeru vezeteknevet kimondani.Szoval Ms. Fatima egy igazi tanar tenyleg tanit minket.A masik helyen beszeltunk,tarsalogtunk, de nem helyesbitettek minket,hogy nem jo a kiejtesunk vagy nyelvtanilag nem mondtuk jol a mondatot. Ms Fatimaval rogton beszelgetessel kezdtunk,ahol megfigyelte kinek mire van szuksege,hogy fejlesszuk.

Kb.12-13-an vagyunk az osztalyban es majdnem az osszes lany aupair.Egy paran egy cegtol jottunk a masik fele egy masik cegtol. Pup a Thai csajszi,akitol tudok az orarol o is velem van egy csoportban.

Meglatjuk milyen lesz majd:)Aprilis 9-ig tart a tanfolyam.Tanulni kell,szamonker ker minket,szoval rossz mar nem lehet:)

Egyenlore teljesen pozitivan allok a dolognak.A masik sulit ahova elozoleg jartam mar kivettek az aupair programbol,szoval nem en voltam az egeyduli aki panaszkodott ra. Sokaktol hallottam,hogy tanultak ott,de nem akarnak oda visszamenni. Ez van

A bejegyzés trackback címe:

https://adriennpeterfi.blog.hu/api/trackback/id/tr32926843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása