Washington DC

Egy ev az USA-ban

Friss topikok

  • Dórika anya,Ildi: Szia Adri! Csak nem szűnt meg ez a blog??? Május óta csak várjuk a történéseket..... (2009.10.20. 15:32) Eletjel
  • Pizsi: Tisztára mint egy film :) Veled mindig történik valami! Kicsit Cool-Túra érzésem volt :))) (2009.04.14. 20:00) Hetvege NC-ben
  • peterfiadrienn: @midtownhm: Nem mondod. Mit vartam? Talan,hogy kisebb aranyban talalhatoak meg. De egyebkent nin... (2009.04.08. 23:41) Pszichopatak?!
  • Pizsi: Szia világjáró! Azt nem gondoltam volna, hogy nem tudod elképzelni az életed NY-ban :) megnéztem a... (2009.02.19. 22:15) Valentin nap
  • Gabeman: Szia! fergeteges buli volt azt láttuk! íííííííííííörülök, hogy jól sikerült!!!! (2009.02.11. 03:01) Megunnepeltuk a 25. szulinapom:)

Linkblog

Szombat

2008.10.05. 07:59 - peterfiadrienn

Ma egy fesztivalon voltunk:Taste of Bethesda. rengeteg ember es sok kaja.52 etterem pakolt ki es kinalta az eteleitAnnyira nem elveztem megpedig a tomeg miatt,borzalmas volt.Elmentem kulon korulnezni,termeszetesen nem a fesztivalon hanem elbandukoltam.Ratalaltam a veteran autok talalkozojara,csinaltam is kepeket.vicces volt:)Persze a megbeszelt idore nem ertem vissza:)de szerencsere Kristinaek sem birtak a tomeget szoval elmentuk egy etterembe.ok boroztak en pedig frissen facsart narancslevet ittam,ami annyira finom volt,hogy a narancs rostja beragadt a fogam koze szoval mosoly kozben igen viccesen neztem ki:)

Este Kristinanak talalkozoja volt a gimis baratnoivel es engem is elhivott,szoval igent mondtam. Arra a helyre mentunk ahol felnott.Mikor ott elt meg farm volt mindenhol.Most egy kis varos epult ki,igazi 60-as evek amerikaja. A lanyok fantasztikusak voltak.Mindenki aranyos volt,de volt 2 lany Jane es Alena.Ok ketten orultek voltak.Probaltam minden mondanivalojukat megerteni,mert sokat lehetett rajtuk nevetni:) A legdurvabb az volt,hogy mindegyiknek van gyereke 1 vagy 2 es ugy neznek ki mint a tinedzserek.Hihetetlen volt.Az este vegere mindenki becsipett, engem pedig megtalalt egy orosz szarmazasu srac.Ohhhhhhh csak ennyit tudok mondani.Hala az egnek Kristinanak jeleztem,hogy nem jon be,szoval mikor kerte a szamom Kristina csak annyit mondott,majd kovetkezo alkalommal es mar mentunk is:)hehehehe

Haza pedig en vezettem.Elso utam itt:)Lexus es en:)Jo volt,bar sok mindent nem kellett csinalnom az index,fek es a gaz hasznalatan kivul:) Jo volt.Olyan mint otthon csak tobb sav van:) Azt hittem egy evig enm fogok vezetni,mar kicsit hianyzott.

Szoval hajnali fel kettore haza ertunk es gyorsan gondoltam leirom a ma tortenteket,mert nem voltam faradt,de mostmar nagyon almos vagyok szoval.

Jo ejt mindnekinek!

 

(Mire haza megyek itt kinnt a magyar lesz a legnepszerubb nyelv:) Kristina mindenkit magyarul tanit: igen,nem,koszonom,szeretlek,bal,jobb,macska,kutya,szar:)a legfontosabb szavak:)

A bejegyzés trackback címe:

https://adriennpeterfi.blog.hu/api/trackback/id/tr48696780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Platti 2008.10.06. 16:04:33

Annyira jó, hogy mindig megnevettetsz :-)
De, hogy letoljalak!
Alig vártam, hogy halljam a hangod szombaton, és mégsem hívtál minket. :-(, érezd magad letolva!

Puszi

Musti 2008.10.08. 10:27:17

Nagyon helyes a szar tényleg fontos szó, én is sokat vidulok a történeteiden, és örömmel látom, hogy nagyon megy már neked ez a blogolás a kezdeti nehézségek után!!! Nagyon szép lett!!!
pusz


süti beállítások módosítása