Washington DC

Egy ev az USA-ban

Friss topikok

  • Dórika anya,Ildi: Szia Adri! Csak nem szűnt meg ez a blog??? Május óta csak várjuk a történéseket..... (2009.10.20. 15:32) Eletjel
  • Pizsi: Tisztára mint egy film :) Veled mindig történik valami! Kicsit Cool-Túra érzésem volt :))) (2009.04.14. 20:00) Hetvege NC-ben
  • peterfiadrienn: @midtownhm: Nem mondod. Mit vartam? Talan,hogy kisebb aranyban talalhatoak meg. De egyebkent nin... (2009.04.08. 23:41) Pszichopatak?!
  • Pizsi: Szia világjáró! Azt nem gondoltam volna, hogy nem tudod elképzelni az életed NY-ban :) megnéztem a... (2009.02.19. 22:15) Valentin nap
  • Gabeman: Szia! fergeteges buli volt azt láttuk! íííííííííííörülök, hogy jól sikerült!!!! (2009.02.11. 03:01) Megunnepeltuk a 25. szulinapom:)

Linkblog

Inauguration day

2009.01.20. 16:45 - peterfiadrienn

Pentek ota minden Obama beavatasi unneperol szol.Usa minden allamabol erkeznek emberek. A hotelek megteltek,egyetemi kollegiumokban adnak ki szobakat. Szerencsere nekunk van hol laknunk.

Viki is erre a hetvegere jott latogatoba hozzam.Szombat reggel erkezett, 9 orara kellett kimenni erte a metro megallohoz.Dori itt aludt nalam,mert naluk zsur volt sophi szulinapja alkalmabol.Szoval kivitt a megallohoz,igy nem kellett annnyira koran kelni.Mint kiderult Viki mar 8-ra ott volt a megallonal szoval 1 orat varakozott rank.De ki tudta ezt?Igy jart

Szoval a napunk muzeum nezegetessel telt,bar eleg sok ido eltelt mire oda beertunk.Akkor mar keszulodtek az emberek a nagy napra.NBC mar kinnt volt a helyszinen es tudositott mindent:) Sajna nem integettunk,bar gondoltam ra vmi kis uzenetet kene kuldeni csaladomnak,barataimnak.No de ez elmaradt.

Szoval megneztuk az Air and Space muzeumot illetve az amerikai indianok muzeumat,ahol pont egy koncertet kaptunk el.Hula tancosok adtak egy kis musort, Obama tiszteletere es kisebb tortenetet ,meseltek Hawaiirol. Nekem nagyon tetszett:)csinaltam felvetelt is.Mindnet megtalalhattok majd a picasan:)

Ezutan elindultunk vissza a metrohoz,mert bmentunk Dorival shoppingolni. En elveztem a vasarlast is annek ellenere,hogy nem vettem semmit.Mekkora csoda:) De persze sikerult kisebb balesetet okoznom. Pont mentunk mar hazafele,szoval ki a Mallbol es hatrafelel beszeltem Dorinak,mikozbe felkentem egy csajt a melletunk levo tukorre.Hala az egnek nem tortent semmi azonkivul, hogy total bevorosodtem:)

szoval este bulizni mentunk,nekem nagyon tetszett.jot tancoltam.talaltam egy vicces sracot akivel elhulyultunk:) Vette a figuraimat,szoval jo partner volt.

Es most jona  heten kedvenc tortenesem a vasarnap koncert.

11 korul siekrult elindulnuk.Kb.50 perc volt mire a Lincoln Memoialhoz jutottunk.metroval mentunk es rengeteg ember volt rajta.azt persze mondanom sem kell,hogy barmit veehttel Obama kepevel:kituzo,pulcsi,polo,kepeslap,csaladi fenykep,fulbevalo.......... Szoval mikor a helyszinra ertunk nem hittem a szememnek.Csak kapun keresztul mehettel be,ahol atvizsgaltak,de minden kapunal a sor hihetetlen hosszunak tunt.Majd korbesetaltuk az egeszet es a hatso reszen pont kinyitottak egy ujabb kaput igy 10 perc alatt bejutottunk.Szamomra egy orok elemny volt.Rengeteg ember es olyan emberek beszeltek,enekeltek akiket nem gondoltam volna hogy eloben fogok hallani.Eleg kozel voltunk a Memorialhoz,de a torteneseket csak kivetitorol lattuk.Igy is nagyon elveztem a zeneket es par meber beszedet is, pl:Jamie Fox, Danzel Washington,Jack black...... egyetlen egy embert sajnalok akit nem lattam beyonce.Mivel nagy volt a tomeg,igy hamarabb elindultunk haza,hogy ne ragadjunk be.Kozel 5 orat fagyoskodtunk de megerte:)szamomra mindenkeppen:)

Hetfo,kedd ,mukaszuneti nap itt szoval mindenki itthon pihen.Tegnap egy vacsi erejeig mozdoltunk ki a Cheescake factoryba.isteni az  ahely.Akkora adagokat adnak,hogy sosem tudom megenni igy masnapra is van kajam:)Mondanom sem kell tele volt feketevel,foleg most az unnep miatt:)Hazafele beugrodtunk a kozeli bevasarlokozpontba,mert paul akart venni nekem vmit,mert rosszul erezte magat,hogy mindig elfelejt fizetni.Mondtam neki nem kell,de akaratoskodott.szoval betertunk egy nagy learazasra es lett egy Tommy hilfiger penztarcam:)Jol nez ki.Orulok neki

most megyek kovetem az esemenyeket a tv-bol, hatha megertek vmit:)

A bejegyzés trackback címe:

https://adriennpeterfi.blog.hu/api/trackback/id/tr6891392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása