Washington DC

Egy ev az USA-ban

Friss topikok

  • Dórika anya,Ildi: Szia Adri! Csak nem szűnt meg ez a blog??? Május óta csak várjuk a történéseket..... (2009.10.20. 15:32) Eletjel
  • Pizsi: Tisztára mint egy film :) Veled mindig történik valami! Kicsit Cool-Túra érzésem volt :))) (2009.04.14. 20:00) Hetvege NC-ben
  • peterfiadrienn: @midtownhm: Nem mondod. Mit vartam? Talan,hogy kisebb aranyban talalhatoak meg. De egyebkent nin... (2009.04.08. 23:41) Pszichopatak?!
  • Pizsi: Szia világjáró! Azt nem gondoltam volna, hogy nem tudod elképzelni az életed NY-ban :) megnéztem a... (2009.02.19. 22:15) Valentin nap
  • Gabeman: Szia! fergeteges buli volt azt láttuk! íííííííííííörülök, hogy jól sikerült!!!! (2009.02.11. 03:01) Megunnepeltuk a 25. szulinapom:)

Linkblog

Hetvege

2008.10.20. 17:03 - peterfiadrienn

Hat a mostani hetvege is gyorsan eltelt.Vasarnap voltunk Reneszansz fesztivalon.Vicces volt.Az emberek be voltak oltozve korabeli ruhakba,ez mind szep volt.Csak a fiatalok elvicceltek es ugy gondoltak huuu lesz egy fasza kis farsang!!!!!!Szoval a rock sztaroktol elkezdve minden volt.Mikor mentunk befele a kapun elso elmeny,ket akkora mell jott velem szembe.A csajnak nem fert bele a felsojebe.Csak bamulni tudtam,de meg szerencse,hogy nem vette eszre.:)Nem szoltam senkinek,de aztan Jamie felhozta a temat,mindenki le volt dobbenve:)

Majd lattunk lovag viadalt.Hat nem lehet egyszeru!Bar csak egy ember esett le a lorol szoval annyira nem volt izgalmas.Ezekutan egy Ir banda szorakoztatott minket!Na ok jo zenet jatszottak,igen vicces volt:) Voltak tancos lanyok is ott es az egyik koztuk igen beteg jelenseg volt,mindig o akart a kozeppontban lenni!Szanalmas volt ahogy vonaglott a szinpad mellett!

Most eppen Paul edz az alagsorban,de ugy tunik kisebb problema akadt,mert a sulyok csak ugy zorognek!Colettet pedig most altattam el,szoval ez a hangzavar nem eppen jo neki    :( No mind1

Na a fesztival vegul jo volt!

A hetvegen egy masik fesztival is volt.Egy kozepiskola rendezte,adomany gyujtes celjabol.Jo volt bar nem toltottunk el sok idot ott inkabb elmentunk kajalni.Termeszetesen kicsit beegtem.

Mig a  kajat vartuk gondoltam kimegyek setalok Colettel es elalszik kozben.Kifele az ajtonal egy kedves fiu segitett hogy ki tudjak menni a  babakocsival.Par percet setaltunk e scOlette mar aludt is igy gondoltam visszamegyek.A srac a baratnojevel az ablakban ultek.Es en termeszetesen eltevesztettem az ajtot.Nem az etterembe probaltam a babakocsit becibalni hanem egy pedikur,manikur szalonba.Azt hiszem nem nagyon figyeltem.majd mikor feltunt ez nem az az ajto a kocsit megforditottam es egy ajtot tovabb mentem:)Mindekozben az ablakban a srac es  acsaj szakadta  rohogestol!Hat ez van.

No ennyit a hetvegerol.Most kicsit tanulok,mert szerdan iroma  nyelvtesztet es nem akarok a legszarabb csoportba kerulni:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://adriennpeterfi.blog.hu/api/trackback/id/tr40723307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemeth_n 2008.10.29. 20:30:36

hali!
Mijus veled??? Nagyon eltüntél... Én - bár gondolom nem vagyok egyedül - ki vagyok éhezve a sztorikra!!! :D
Puszi


süti beállítások módosítása