Washington DC

Egy ev az USA-ban

Friss topikok

  • Dórika anya,Ildi: Szia Adri! Csak nem szűnt meg ez a blog??? Május óta csak várjuk a történéseket..... (2009.10.20. 15:32) Eletjel
  • Pizsi: Tisztára mint egy film :) Veled mindig történik valami! Kicsit Cool-Túra érzésem volt :))) (2009.04.14. 20:00) Hetvege NC-ben
  • peterfiadrienn: @midtownhm: Nem mondod. Mit vartam? Talan,hogy kisebb aranyban talalhatoak meg. De egyebkent nin... (2009.04.08. 23:41) Pszichopatak?!
  • Pizsi: Szia világjáró! Azt nem gondoltam volna, hogy nem tudod elképzelni az életed NY-ban :) megnéztem a... (2009.02.19. 22:15) Valentin nap
  • Gabeman: Szia! fergeteges buli volt azt láttuk! íííííííííííörülök, hogy jól sikerült!!!! (2009.02.11. 03:01) Megunnepeltuk a 25. szulinapom:)

Linkblog

Par sor az elmult hetek torteneseirol

2009.04.08. 23:30 - peterfiadrienn

Sajnos a napokka annyira ossze vagyok keveredve,hogy nem tudom mar mi mikor tortent.

Az elmult hetekben a hetkoznapok hasonloan teltek mint eddig.Gyerekre vigyazok,este edzesre megyunk Dorikaval suli utan vagy munka utan.Csutortok esteket altalaban kis kikapcsolodasra szoktuk szanni.Ez annyit jelent beulunk vhova,inkabb csak egy helyre hiszen oda beengedik es megiszunk egy italt. Het vege fele ez igen jo kis lazitonak bizonyul es rahangol minket az azt koveto hetvegere.

szombat reggel talalkoztam Nikivel.Gondoltuk elmegyunk egyet csavarogni.Igazabol a Cherry Blossom fesztivalra indultunk de annyi ember volt es nem volt hangulatunka tomeghez szoval elmentunk csavarogni Georgetownba,ahol ettunk egy pici kajaldaba.Finom palacsintajuk es szendvicsuk van.A legjobb resz a Strawberry smoothies volt Bubblel.Elvezetes inni nagyon:) Majd atsetaltunk Virginiaba a metro megallohoz es elmentunk az egyik Targetbe megvenni Niki laptopjat.Az egesz nap elment es rengeteget setaltunk,megfajdult a labam nem kicsit.

Nagy bevasarlas utan Dori felvett minket es indultunk az aznap esti partyra:) Erdo szelen lako magyar testverparhoz latogattunk el,akik lapozassal fogllakoznak es mellette vadasznak is. 9 eve elnek Amerikaban es eleg mozgalmas eletuk volt,elmeselesuk alapjan.Szoval 6 ora korul kierkeztunk hozzajuk es a hangulat mar akkor nagyon jo volt.Egy szep nagy birtokon all a hazuk.Koszontes kepen megittunk egy kis palinkat,mert az jot tesz az egeszsegnek.Ezek utan billiardoztunk es kezdett egyre jobb lennia  hangulat. Zene is megerkezett,jo kis hazai mulatos zene.Reg nem hallottam igy nagyon jol esett:)Kesobb az ures medence akkusztikajat is kiprobaltuk,egesz jol mukodott.Volt Edda,Zalatnay Cini.... 1 ora fele Nikivel lepihentunk mert mar faradtak voltunk.Ez telejesn megfelelo volt hiszen masnap kialudva es frissen ebredtunk.Mire megreggeliztunk es a kis napozas utan elindultunk haza,mar este lett.

Ujabb het kezdodott.Megkaptam a kocsi kulcsait es tegnap el is vittem egy karikara:) Nagyon jo erzes volt.mar tobbmint 6 honapja nem vezettem.Elmentem suliba /termeszetesen Georgetownban igen nehez parkolo helyet talalni igy mentem par kort,mire idegbajt kaptam es beaaltam a suli garazsaba $5-ert/,suli utan pedig edzeni kicsit.Nagyon jol esett....

Ma mar szerda van es lassan itthon vannak a tobbiek.Szoval ma is elmegyek edzeni szerintem,holnap pedig utolso napom lesz a suliban.Megkapjuk a kiertekelesunket aztna pedig elmegyunk unnepelni kicsit,hogy vege tanarnovel egyutt.Ami azt jelenti megiszunk egy kavet vhol./Meselte,hogy erdeklodott egyik diakjatol,hova lehetne beulni,hogy megunnepeljuk vege a kurzusnak.csajszi: Jaj tanarno rengeteg jo pub,club van itt Georgetownban. Tanarno mondta neki nezzen csak ra,mar nem husz eves nem akar hajnali 2-ig inni es reszegen hazamenni/,egesz jol hangzik pedig,nem?!:) Szoval ennek is vege,kicsit sajnalom is,mert szerttem suliba jarni....

Mindjart vege a hetnek es a hetvegi programunk is megvan.Dori ismer egy magayr lanyt North Carolinaban,aki szinten au-pair es host csaladja elutazik hetvegere.Meghivta Dorit es meg1-2 baratot.Dori minket hivott meg Nikivel,ezuton is koszonjuk a lehetoseget.

Termeszetesen beszamolok a hetvege torteneseirol hamarosan

 

A bejegyzés trackback címe:

https://adriennpeterfi.blog.hu/api/trackback/id/tr41054960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása