Washington DC

Egy ev az USA-ban

Friss topikok

  • Dórika anya,Ildi: Szia Adri! Csak nem szűnt meg ez a blog??? Május óta csak várjuk a történéseket..... (2009.10.20. 15:32) Eletjel
  • Pizsi: Tisztára mint egy film :) Veled mindig történik valami! Kicsit Cool-Túra érzésem volt :))) (2009.04.14. 20:00) Hetvege NC-ben
  • peterfiadrienn: @midtownhm: Nem mondod. Mit vartam? Talan,hogy kisebb aranyban talalhatoak meg. De egyebkent nin... (2009.04.08. 23:41) Pszichopatak?!
  • Pizsi: Szia világjáró! Azt nem gondoltam volna, hogy nem tudod elképzelni az életed NY-ban :) megnéztem a... (2009.02.19. 22:15) Valentin nap
  • Gabeman: Szia! fergeteges buli volt azt láttuk! íííííííííííörülök, hogy jól sikerült!!!! (2009.02.11. 03:01) Megunnepeltuk a 25. szulinapom:)

Linkblog

Ismerkedes

2009.01.07. 04:26 - peterfiadrienn

Hat eljott ez a pillanat is.Dorival raebredtunk,hogy tok jol szorakozunk egyutt de hianyoznak a baratok, a tarsasag. Szoval gondoltam kezbe veszem eletem iranyitasat es ismerkedni fogok. Be is regisztraltam egy honlapra. lass csodat mukodik.Irtam egy igen szivhez szolo,cuki kis bemutatkozot,amiben direkt felhivtam mindneki figyelmet,hogy nem part keresek hanem baratokat. Szoval elkezdodott:) egy nap alatt hihetetlen sokan irtak nem is gondoltam volna,persze a legtobbjuk bortontolteleknek kinezo egyeniseg.

De chateltem 2 szimpatikus emberrel akik baratsagosak voltak.Szoval majd meglatjuk mi sul ki belole.

Jovo heten jon Viki latogatoba.A gorog csajszi,akivel egy szobaban laktunk a treningen. Szombaton jon, gondoltam varost nezunk aztan mehet a buli.Annyira sajna nem ismerem,hogy partyarc-e, de gondoltam elhivjuk a masik csajt is,aki velunk volt egy szobaban meg es Georgetownban lakik, ha veletlen nem jon be a buli elbeszelgethetnek:)

Szoval ennyi a program.kerestem uj nyelvsulit,februar 7-en kezdodik. mar alig varom!Uj emberek:)

A bejegyzés trackback címe:

https://adriennpeterfi.blog.hu/api/trackback/id/tr54862780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dórika anya,Ildi 2009.01.08. 09:51:41

Szia Adri! Ez aranyos ötlet,de talán veszélyes kicsit.Tudom,hogy csodás családod van,tüneményes babával,de sajnos nem vagy mobil,ez az ára a pici babáknak.Gondolom,ezért jutott eszedbe a barátok keresése így.Menni,menni ,beszélgetni ez lenne az igazi módja.Addig semmi gáz,míg a neten is csak beszélgetsz,legalább gyakorolod az írást is,csak legyél nagyon óvatos!!Bocsi,hogy belebeszéltem,jó szándékból tettem.

peterfiadrienn 2009.01.08. 15:24:35

@Dórika anya,Ildi: szivesen veszem a jo tanacsokat.Tudom,hogy veszelyesek ezek a dolgok. Nem nagyon szandekozom talalkozni ezekkel az emberekkel. Igazabol csak a beszelgetes es a nyelv gyakorlasa hianyzik.Hiaba jarok suliba az egy heten egyszer van, a tobbi napot pedig vegig a babaval toltom aki nem beszel meg. Nagyon hianyzik,hogy kommunikaljak. De ovatos leszek:)

Pizsi 2009.01.12. 20:48:24

Szia Adrikám! na hogy megy az ismerkedés? :) én is belefogtam, de nem a találkozás reményében. Írjál többször, mert nincs infó... :(


süti beállítások módosítása