Washington DC

Egy ev az USA-ban

Friss topikok

  • Dórika anya,Ildi: Szia Adri! Csak nem szűnt meg ez a blog??? Május óta csak várjuk a történéseket..... (2009.10.20. 15:32) Eletjel
  • Pizsi: Tisztára mint egy film :) Veled mindig történik valami! Kicsit Cool-Túra érzésem volt :))) (2009.04.14. 20:00) Hetvege NC-ben
  • peterfiadrienn: @midtownhm: Nem mondod. Mit vartam? Talan,hogy kisebb aranyban talalhatoak meg. De egyebkent nin... (2009.04.08. 23:41) Pszichopatak?!
  • Pizsi: Szia világjáró! Azt nem gondoltam volna, hogy nem tudod elképzelni az életed NY-ban :) megnéztem a... (2009.02.19. 22:15) Valentin nap
  • Gabeman: Szia! fergeteges buli volt azt láttuk! íííííííííííörülök, hogy jól sikerült!!!! (2009.02.11. 03:01) Megunnepeltuk a 25. szulinapom:)

Linkblog

Odafennt biztos nagyon szeretnek:)

2008.10.30. 00:23 - peterfiadrienn

Miert is irom ezta  cimet? hat kezdjuka  csaladdal,oriasi mazlim volt.Mindneki ugy kezel mintha egy rokon lennek,nem pedig aupair.Barkinek bemutattak soha nem emlitettek mit kereseka  csaladnal,mert persze nem szegyen amit csinalok,de igy,hogy nem emlitik valahogy kozvetlenebb nekem:) Kristina pl mindig azt mondja:O Adrienn a baratom magyarorszagrol:)A fiu testvere akihez eloszor menetem volna, amit akkor nagyon sajnaltam, hogy nem sikerult,(de mint kiderult mikor megerkeztem),a feleseg Kelly egy igazi harpia.Parancsolgat es lenezi az aupaireket.Egy brazil lany van ott helyettem es a Paul anyukaja azt mondja,hogy szerencsetlen csaj ugy fel a notol.

Majd jott a suli:egy 7 fos csoportba jarok,ahol nagyon kedves mindenki es a tanar is.Egy fiatal srac tartja e snagyon szimpatikus,haha vicces mert fiatalabb nalam,bar csak 1 evvel.Az elso ora nagyon jo volt es mar varom a most szombatot,hogy ujra menjek.El akartak vinni kocsival,de mondtam ne faradjanak majd megyek busszal es reggel szep lassan kivonultam mikor ok meg aludtam,mert mindenkepp el akartak vinni,persze tudom,hogy az kenyelemsebb,de akkor soha nem tanulom mega  kozlekedest ha mindig cipelnek.

Szoval az oran van egy brazil lany:Raquel.Nagyon kedves lany es osszebaratkoztunk.Szunetben mentunk kavezni,annyi brazillal talalkoztunk,de nagyon kedvesek voltaK.Talalkoztunk a baratnojevel,aki mint kiderult mellettem ult a repulon mikor jottunk at Washingtonba.Kicsi a vilag.Majd mentek csavarogni es elhivtak engem is.Jol sikerult,kicsit baratkoztunk es kiderult,hogy a szomszedsagaban lakik egy magyar csajszi:)

Ismet csak kicsi a vilag:) Elkerte a szamat a csajnak es ma beszeltunk.Mint kiderult van meg 3 magyar aupair itt es szombaton talalkozunk suli utan:)

Jaj nagyon orulok neki:)Talalkoztam 1-2 magyarral,ok a magyar konzulatuson es par cegnek vannak 1-2 honapos gyakorlaton.Hat nem voltak bunkok vagy vmi de nem azok az emberek akikkel surun osszejarnek.Szerintem elegge sznobok voltak.No mind1

A csaj hangjabol itelve telefonban kedves lany:)

 

szoval hihetetlen,de naprol napra jobban erzem magam ezektol a kis apro meglepetesektol.

 

Ohh meg egy hetvegi elmeny.Voltam magyar templomban vasarnap.pestiek elvittek.Nagyon vicces volt,mert Pesti suttogni szeretett volna,de nem megy neki es hangosan azt mondja nekem:Nem tudom kik ezek az emberek,oket nem ismerem,de kit erdekel:) Na azok az emberek kozvetlen mellettunk alltak:) Mise abbol allt nekem,hogy Pestinek mondtam vegig psszt,csendesebben:) Majd volt egy magyar talalkozo.Huuuuuu durva volt.Kis hely es a helyhez kepest rengeteg ember---------Oda-vissza rangattak aaaaaaaaaa keszen voltam persze csak jot akartak.pesti tomott mint vmi toltott pulykat.Egyel ezt egyel azt.Jol laktal?Olyan keveset eszel............

Majd irtam egy sms-t Kristinanak:Hol vagytok mar?????? Es megjottek aztan elmentunk egyik ismerosukhoz keresztelo partyra.Nagyon kedves es baratsagos a hazaspar,csak most az egesz familia ott volt akikbol senkit nem ismertem,szoval kicsit kellemetlen volt,de megismerkedtem Mike es Mikee-val:) durva azt hittem kozel vannak vagy mar tul vannak a  30-on,hat nem az egyik velem egyidos a masik 26.Kicsit ledobbentem.Kristina megbeszelte veluk vigyenek bulizni,de ebben nem bizom,hogy sokat fogunk egyutt menni:)

Kedvesek,de kicsit szegyenlosek:)

 

azt hiszem most ennyi tortent.Jah es Era is kinnt van mar.Jol esik,hogy nap mint nap tudok egy regi barattal beszelni:)mert ugye olcson tudjuk egymast hivni:)

A bejegyzés trackback címe:

https://adriennpeterfi.blog.hu/api/trackback/id/tr54739700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása