Washington DC

Egy ev az USA-ban

Friss topikok

  • Dórika anya,Ildi: Szia Adri! Csak nem szűnt meg ez a blog??? Május óta csak várjuk a történéseket..... (2009.10.20. 15:32) Eletjel
  • Pizsi: Tisztára mint egy film :) Veled mindig történik valami! Kicsit Cool-Túra érzésem volt :))) (2009.04.14. 20:00) Hetvege NC-ben
  • peterfiadrienn: @midtownhm: Nem mondod. Mit vartam? Talan,hogy kisebb aranyban talalhatoak meg. De egyebkent nin... (2009.04.08. 23:41) Pszichopatak?!
  • Pizsi: Szia világjáró! Azt nem gondoltam volna, hogy nem tudod elképzelni az életed NY-ban :) megnéztem a... (2009.02.19. 22:15) Valentin nap
  • Gabeman: Szia! fergeteges buli volt azt láttuk! íííííííííííörülök, hogy jól sikerült!!!! (2009.02.11. 03:01) Megunnepeltuk a 25. szulinapom:)

Linkblog

Christmas

2008.12.28. 18:25 - peterfiadrienn

 Eljott karacsony napja.Nem gondoltam volna,hogy ilyen gyorsan repul az ido,de igy van.

Decemeber 24.

Mindenki dolgozik.Kristina itthon volt a babaval mert lebetegedtem karacsony elott 2 nappal igy vegig fekudtem a 2 napot,hogy karacsonyra jobban legyek. Szoval este vacsorara mentunk Paul szuleihez. Rengetegen voltak.Ott volt az osszes gyerek (a harom fiu es csaladjuk),Kristina anyukaja es novere,na meg azt hiszem a szomszedok. A legdurvabb itt nem zarnak be a boltok az unnepekre.Annyi kulonbozo vallasu ember el itt,hogy vannak olyanok akik nem ilyenkor unneplik a karacsonyt igy mindig talalsz olyan helyet ami nyitva van.Tehat a vacsora megtortent aztan jott a Mikulas. Egy nagy fajuk volt ami alatt nem volt egy ures hely sem, minden tele volt ajandekkal a gyerekeknek.Orom volt nezni ahogy bontogatjak a gyonyoruen becsomagolt ajandekokat.  Csak Colette ajandeka 2 kukaszsakba fert bele.Hihetetlen.

December 25.

Egy nyugis nap kezdete.Felkelt a csalad.ildiko nenivel megittuk reggeli kavenkat,kristina reggelit keszitett nekunk es kozosen megreggeliztunk.Mennyei volt:) Majd kezdodott az ajandekozas.Gyonyoru ajandekokat kaptam toluk.De ami legjobb volt a csaladias hangulat.Beszelgettunk,nezegettuk Colette szep ajandekait..........  Ezutan elindultunk a templomba. National Cathedralban voltunk misen.Fantasztikus volt.Gyonyoru az a hely.Az egyik ablaka abrazolja a hoodat melynek a kozepen egy ko van amit az elso urutazasbol hoztak.Szoval mint egy igazi turista a mise kezdete elott fenykepezgettem csak es korbe jartam az egeszet:)A mise utan haza jottunk kicsit pihenni,majd mentunk vacsorara Jamie szuelihez.Ismet eleg sok ember volt ott.unokatestverek,baratok....De nagyszeru meberek.Mindenki nagyon kedves volt.Mar nagyon ehes voltam szoval mikor kitettek a kajat alig tudtam visszafogni magam.De persze eloszora  gyerekeknek kellett szedni igy mondtam Paulnak milyen ciki mar elottuk odamenni es szednina o a kajalasbol nem csinal viccet,szoval ha ehes akkor kaja van!!!!!Igy gyorsan kovettem es igen hamar etelhez jutottam,hogy csillapitsam a leginkabb bor miatt keletkezett ehsegemet.Ugyanis Paula  kajat szolgaltatta szamomra,kristina pedig a bort.Altalaban ez a megosztas szokott lenni:)Szoval igazabol Kristina elmeselte jamie csaladi szalait.Mint kiderult Jamie feltestvere model las vegasban.De sajna nem volt ott igy korbe jartuk a hazat hatha talalunk kepet rola,de sikertelen volt.Igy rakerdezett Lindanal az anyukanal.Termeszetesen o elovett egy konyvet ami csak az o ``munkaival`` volt tele. Egyutt elkezdtuk lapozgatni es hirtelen meg 7-8 emebr lett korulottunk.Linda meg csak mondta.itt lathato....... meztelenul.Itt egy masik fotozas...... erre vki megkerdezte miert is nezzuk ezt most,hiszen mindenki latta mar.Erre Kristina nagy lendulettel; Adriennt erdekelte,mert hianyolja (elfelejetttema  nevet)........ HUUUUUUUUUU nem mondom kicsit bevorosodtem,szoval kifele menet megtoltottem a poharam.

December 26.

Pihenessel telteste Kristinaek mentek vmi buliba szoval en vigyaztam Colettre.Jot aludtunk:)

December 27.

Eltelt.majd este Kristinanak a baratainal egy party volt.igazabol kozepsulis osztalytalalkozo. Mondta ha van kedvem menjek veluk.szoval miert ne,szeretek veluk lenni.Igy elmentem.Eloszor egy fasza helyen megkajaltunk,majd elmentunk ahhoz a hazhoz.Rengeteg ember volt ott es senkit nem ismertem.A legtobben mar hazasok voltak.nem ertem miert olyan erdekes neztek ram a felesegek.No mind1 annyira nem izgattam fel magam.Az udvaron tok jo ido volt es voltak kulon melegitok is kinnt,szoval en egy kenyelemes kerti fotelt befoglalltam es onnan fel sem alltam egesz este:)Az eleje kicsit kellemetlen volt.majd megjott Kristina egyik legjobb baratnije Kimi,vele beszelgettem es ott volt Jamie is,akivel egy penteki hazi buliban talalkoztam.Na o hihetetlen jofej.Mint ugyved dolgozik thaifoldon.sajnos februar elejen vissza is megy.De addig meg talalkozunk,mondjuk ma:) megyunk hozzajuk kajara.mexicoi lesz:)Imadom.

Szoval igy teltek a napok.Dorikam elutazott Coloradoba,sielni a csaladdal.Most hivott,annyira nem erzi jol magat.Ugy sajnalom,de remelem tuleli es ha visszajon,majd kitalalok vmit,amitol jobb kedve lesz:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://adriennpeterfi.blog.hu/api/trackback/id/tr63845558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabeman 2008.12.31. 16:06:17

B.Ú.É.K.!!!! Mindenkinek:)


süti beállítások módosítása