Washington DC

Egy ev az USA-ban

Friss topikok

  • Dórika anya,Ildi: Szia Adri! Csak nem szűnt meg ez a blog??? Május óta csak várjuk a történéseket..... (2009.10.20. 15:32) Eletjel
  • Pizsi: Tisztára mint egy film :) Veled mindig történik valami! Kicsit Cool-Túra érzésem volt :))) (2009.04.14. 20:00) Hetvege NC-ben
  • peterfiadrienn: @midtownhm: Nem mondod. Mit vartam? Talan,hogy kisebb aranyban talalhatoak meg. De egyebkent nin... (2009.04.08. 23:41) Pszichopatak?!
  • Pizsi: Szia világjáró! Azt nem gondoltam volna, hogy nem tudod elképzelni az életed NY-ban :) megnéztem a... (2009.02.19. 22:15) Valentin nap
  • Gabeman: Szia! fergeteges buli volt azt láttuk! íííííííííííörülök, hogy jól sikerült!!!! (2009.02.11. 03:01) Megunnepeltuk a 25. szulinapom:)

Linkblog

Pihenes

2009.01.29. 15:34 - peterfiadrienn

Betegen fekszem az agyamban.Igy gondoltam ha  mar ennyi idom van irok par sort.

Vasarnap kezdodott rosszulletem.Gondoltam ha alszok egyet nem lesz semmi gond masnapra.De nem igy lett.Csak rosszabodott a helyzet.kerdeztek jol vagyok-e.Ugy ereztemmindig kicsit jobban de aztan visszajott a laz,torkom annyira fajt,hogy alig tudtam beszelni. A hangomrol mar nem is beszelek.Szoval tegnap este eljott a pillanat mikor szoltam Krisztinanak,hogy szoljon Ildiko neninek tudna-e vigyazni Colettra.Persze igen gyorsan minden at lett szervezve igy ki tudom fekudni.Sot gyorsan gyogyszert is kaptam,meg szerencse,hogy van orvos a csaladban.Pali bacsi kiirt vmi gyogyszert a torkomra, amit Paulmeg tegnap este elhozott.Szoval jo uton haladok...

Ma reggel arra keltem,hogy ujra irt a volt csoporttarsam.Meg nem irtam rola, de ugy erzem megerett ra,hogy most megemlitsem.Szerintem total beteg fazon.

A tortenet ugy kezdodik....

Elso iskolamba mentem: Lado. 8-an voltunk egy osztalyban 6 au pair egy 40 ev koruli no es egy 40 ev koruli ferfi:Abe.A tortenet rola szol. Szoval azt hiszem a 3. alakalom utan ugy alakult egyutt utazunk hazafele a buszon.Beszelgettunk, bar ott mar furcsa volt, baratrol, baratnorol dumalt nekem es megkerdezte leszek-e a baratja. Gondoltam rakerdezek nem nagyon ertem mit akar,mondom baratot akarsz nem baratnot ugye? O: Miert van kozte kulonbseg?

Na elmagyaraztam neki es mondtam en nem akarok ugy baratkozni.Itt vetettem egy bakit mar mert elkerte  a szamom es megadta az ovet is.Hat odaadtam neki,nem akartam bunko lenni,bar lehet jobb lett volna.

szoval rogton jott egy sms, amiben elkuldott egy kepet magarol.Ez mar magaban vicces volt.Kovetkezo sms-ben mar lovelynak hivott.na akkor beragtam es visszairtam neki ez nem fog mukodni,hogy barat,szoval legyunk csak csoporttarsak es ne szolitson lovelynak.

Azota szorgalmasan irt  mindig de soha nem valaszoltam hatha eszreveszi magat.Ez a strategia nem jott be.Addig addig huzta a dolgot,mig ma reggel kaptam egy olyan sms-t.Igy szol: NEKED KOBOL VAN A SZIVED.

Huuuuu ne mondja eldurrant az agyam de nagyon.szoval kedvesen visszairtam ne beszeljen rolam ha nem ismer es ne irjon olyan dolgokat amirol nem tud semmit.Vegszo: HAGYJAL BEKEN!!!

Remelhetoleg ebbol mar erteni fog. A kepet amit meg anno kuldott szivesen feltennem kozszemlere de sajnos a telefonon van es nem tudom.

Lenyeg jovo hten uj suliban kezdek a Georgetown Universityn. Ez nem az amit kineztem de ez is kommunikacioes legalabb kredites,szoval tudom majd teljesiteni.Raadasul azt hiszem a kis thai csajjal fogok egyutt jarni aki ott volt az aupair talin.Cuki Pup a neve.Ne mondjam,hogy ez becenev igy mikor kerestem az e-mail cimet a tobbi aupair kozott persze,hogy nem talaltam,de felhivtam Jineant a koordinatoromat es segitokesz volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://adriennpeterfi.blog.hu/api/trackback/id/tr40910400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pizsi 2009.01.30. 21:31:02

Remélem már jobban vagy! :) Kezdem azt hinni, hogy csupa pszichopata él az USA-ban.... vigyázz magadra! pusz-pusz


süti beállítások módosítása