Washington DC

Egy ev az USA-ban

Friss topikok

  • Dórika anya,Ildi: Szia Adri! Csak nem szűnt meg ez a blog??? Május óta csak várjuk a történéseket..... (2009.10.20. 15:32) Eletjel
  • Pizsi: Tisztára mint egy film :) Veled mindig történik valami! Kicsit Cool-Túra érzésem volt :))) (2009.04.14. 20:00) Hetvege NC-ben
  • peterfiadrienn: @midtownhm: Nem mondod. Mit vartam? Talan,hogy kisebb aranyban talalhatoak meg. De egyebkent nin... (2009.04.08. 23:41) Pszichopatak?!
  • Pizsi: Szia világjáró! Azt nem gondoltam volna, hogy nem tudod elképzelni az életed NY-ban :) megnéztem a... (2009.02.19. 22:15) Valentin nap
  • Gabeman: Szia! fergeteges buli volt azt láttuk! íííííííííííörülök, hogy jól sikerült!!!! (2009.02.11. 03:01) Megunnepeltuk a 25. szulinapom:)

Linkblog

varosnezes

2008.09.29. 21:32 - peterfiadrienn

Musti: Tudod,hogy neha erthetetlenul meselek illetve beszelek szoval ha nem erted sebaj:)

Nita: Kepzeld itt a trendi most az egeszseges etkezes szoval csak csirket es tengeri kutyuket eszunk illetve mindent dietasan foznek:) szoval ne izgulj miattam:)

 

varaosnezes.

szombaton elindultam be georgetownba,hogy megnezzuk a Feherhazat.

Kristinaval megneztuk mivel kell menenm,hogy egyszeruen odaerjek.Mindent leirtam es elindultam.

Hat ismertek nem ment siman:) Kulon mondtak,hogy DC eszak-keleti reszebe ne menjek,mert az a Ghetto.Veszelyes,csak feketek elnek ott es lovoldozes is van.szoval elmentem,hogy oda nem menejek.Jott egy busz ami jonak tunt igy felszalltam,mar akkor feltunt,hogy egyeduli feher ember voltama  buszon.szoval elmentem a Ghetto-ba.Huuuuuuuuuuu nem mondom,hogy nem feltem.4 vag 5 megalloval odebb leszalltam es megvartam a buszt ami visszafele jott.Ott alltam a jardan es csak fekete emberek voltak korulottem,raadasul a megallo pont  a sarkon volt. Dudaltak,bamultak ram.Remes volt:) nos vegre jott a busz es vettem  egy ujabb jegyet.ekkor mar jo buszra szalltam fel es a vegallomasig mentem:Friendship Heights.majd egy ujabb buszra szalltam fel,de itt mar megkerdeztem,hogy az-e az a busz amire fel kell szallnom.Eggy kedves fekete sofor volt aki mondta igen es nem kell fizetnem:) szoval nagy tumultus volt.A buszon a jelzo olyan,hogy egy madzag megy vegig es azt kell lefele huzni,vicces:)

szoval beertem georgetownba 1 oras kesessel,szegeny Salome,ott vart ram:) na mind1

szoval elmentunk a metrohoz,hat az sem volt konnyu.Rengeteg automata volt ott csak nem tudtuk,hogy kell hasznalni igy elkaptam egy fiatal csajt es megkertem segitsen.:)

szoval eljutottunk a Feherhazba.nem nagy szam egy feher haz:) de nagyon szep kornyeken van.

szoval nagy nehezen hazajutottam egy hosszu tura utan.

vasarnap kristina szulinapjat unnepeltuk az egesz csalad itt volt.kajalas meg minden:)

Ma pedig egy ujabb het kezdodott.

Legyetek jok,majd jelentkezem

A bejegyzés trackback címe:

https://adriennpeterfi.blog.hu/api/trackback/id/tr3688058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Platti 2008.09.30. 11:41:09

Nem hiszem el! Ennyire nem lehetsz béna :-)
Nem csalódtam benned.
De máskor figyelj jobban, mert ez nem játék, a végén még lelőnek. Nem örülnénk neki.
Viszont az megnyugtat, hogy odafigyelnek a kajára :-)
Puszillak

Wickah 2008.10.01. 08:40:22

Adrikám!
Király vagy nagyon:) Én élveztem volna a gettójárást:) Ahogy itt olvasgatom az élmeényeidet, nagyon irigyellek...puszi és vigyázz magadra!! Viki a Szilágyi

Pizsi 2008.10.01. 20:43:38

még jó, hogy túl élted :) állítólag a Fehér Ház mögötti rész is gettó... oda se menj! És használd a térképet, amit tőlem kaptál!!! hátha segít ;)
puszi

sabynap 2008.10.02. 12:44:53

Draga egyetlen Hugicam!Naprol napra olvasom a beszamoloidat,de idom nagyon nem vt, h irjak!A benazasaidon en nem lepodok meg:),de mindig nagyon edesen csinalod:)!Igerem 7vegen reszleteszletes beszamolot irok!Addig csak annyi,h nagyon hianyzol,es nagyon szeretunk!Foleg en:)Pusz,pusz, pusz


süti beállítások módosítása